نواب اعظم رئیس جدید هیات شمشیربازی استان یزد شد

۱۳۹۷/۱۲/۲۳ - ۱۷:۲۶:۰۴
کد خبر: ۸۲۴۲۷۰
نواب اعظم رئیس جدید هیات شمشیربازی استان یزد شد
اعضا مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان یزد، علیرضا نواب اعظم را برای چهار سال به عنوان سکاندار جدید این هیات انتخاب کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان یزد با حضور فضل الله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل و اعضاء مجمع در سالن آسیا ویژن مجموعه ورزشی شهید نصیری یزد برگزار شد.

در این مجمع علیرضا نواب اعظم تنها نامزد سکانداری هیات شمشیربازی استان یزد بود که پس از رای گیری با کسب 14 رای از 14 آراء ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اهدا لوح سپاس و هدایایی از زحمات جلیل مازاراتابکی رئیس پیشین هیات شمشیربازی استان یزد تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مجمع با اشاره به اینکه یکی از رشته های پرافتخار و هیات های موفق ورزشی استان شمشیربازی است گفت: از تلاش های بی دریغ جلیل مازاراتابکی رئیس سابق این هیات که با همراهی و تلاش کادر هیات اقدامات خوبی را در جهت اعتلا و رشد این رشته ورزشی داشتند، تقدیر و تشکر می کنم.

شریعتی افزود: شمشیربازی ورزش استان یزد است و نگاه ویژه ای به این رشته داریم که امیدواریم اولین ورزشکار المپیکی استان یزد در این رشته ورزشی باشد.

وی ادامه داد: استعدادیابی، برگزاری رقابت ها، اعزام ها و دوره های آموزشی از نیازهای توسعه هر رشته ورزشی است که خوشبختانه در هیات شمشیربازی به خوبی اجرایی می شود که باید این روند ادامه پیدا کند.

 

نظر شما