معاون استاندار:

همدلی، همکاری و هم افزایی همراه با نظم، رمز موفقیت در طرح نوروزی ۹۸ است

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۰:۴۳:۴۷
کد خبر: ۸۲۵۰۳۰
همدلی، همکاری و هم افزایی همراه با نظم، رمز موفقیت در طرح نوروزی ۹۸ است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: همدلی و هم افزایی همراه با نظم، در بین دستگاه های امدادی و اجرایی استان، رمز موفقیت در اجری مطلوب طرح نوروزی ۹۸ است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛حبیب الله خجسته پور در رزمایش نوروزی پلیس و دستگاه های امدادی استان، گفت:نظم در کار همواره باید مد نظر مسوولان در نوروز ۹۸ و ارایه خدمات به مسافران قرار داشته باشد.
وی افزود: استان سمنان به دلیل دارا بودن جاذبه های گردشگری بی نظیر و اینکه میزبان زائران امام هشتم است، لازم است تا نظم رکن اصلی دستگاه های خدماتی، انتظامی و اجرایی در نورورز ۹۸ باشد.
خجسته پور اظهار داشت: خدمت به مردم و زائران امام هشتم افتخاری است که نصیب مسوولان استان سمنان شده است و باید این فرصت بی نظیر را قدر دانست.
معاون استاندار سمنان گفت: هر کسی که جان انسانی را نجات دهد به مانند آن است که جان بشریت را نجات داده است و اینکه اوقات شبانه روز خود را برای نجات جان انسان صرف کنیم افتخاری بس بزرگ است.
وی با بیا اینکه قطعا تمامی شما عزیزان که در این مسیر قدم بر می دارید از اجر خروی فراوان بهره مند خواهید شد، گفت: همدلی، همکاری و هم افزایی که بین همه نیروهای حاضر در این میدان حضور دارند، رمز موفقیت در ارایه خدمات مطلوب در نورورز ۹۸ است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: احساس مسئولیت یکی از مولفه هایی است که باید در بین تمام مسوولان استان در نوروز ۹۸ و ارائه خدمات مناسب به مسافران مد نظر قرار داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز