فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

تامین نظم و امنیت نوروز با ۵ هزار نیروی پلیس

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۵:۳۱:۲۹
کد خبر: ۸۲۵۲۷۲
تامین نظم و امنیت نوروز با ۵ هزار نیروی پلیس
فرمانده انتظامی استان از برقراری و تامین نظم و انضباط ترافیکی و امنیت عمومی نوروز 98 با به کارگیری 5 هزار نیروی پلیس در سطح استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار "روح الامین قاسمی" در حاشیه رزمایش انتظامی ترافیکی نوروز 98 در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی به برنامه ریزی های منسجم پلیس برای تامین امنیت و آرامش خاطر مردم و مسافران اشاره و تصریح کرد: از ماه ها قبل در قالب نشست ها و جلسات متعدد و فعال کردن قرارگاه نوروزی امام علی(ع)، اقدامات این حوزه آغاز شده است.

سردار قاسمی از به کارگیری 5 هزار نیروی پلیس برای تامین نظم و انضباط ترافیکی همچنین امنیت عمومی استان سمنان خبرداد و گفت: پیشگیری از سوانح رانندگی در تعطیلات نوروز را با جدیت در دستور کار قرار داده ایم.

این مقام ارشد انتظامی استان به حضور فعال و موثر پلیس در نقاط مختلف برای تامین امنیت و پیشگیری از بروز جرایمی مانند سرقت نیز اشاره و به عموم شهروندانی که قصد سفر در این ایام را دارند توصیه کرد: نکات ایمنی و حفاظتی را رعایت و به هشدارهای پلیس توجه کنند.

وی با بیان این که در طرح نوروزی 50 ایستگاه سیار پلیس در نقاط مختلف استان برپامی شود افزود: علاوه بر این 300 تیم گشتی بر تردد محورهای مواصلاتی و امنیت مردم در نوروز نظارت دارند.

به گفته قاسمی، پلیس با  150 دستگاه دوربین هوشمند ثبت تخلفات رانندگی به صورت ثابت و سیار نیز ترافیک جاده ها در مدت اجرای طرح نوروزی را کنترل می کند.

فرمانده انتظامی استان سمنان ابراز امیدواری کرد: با همکاری مردم، شاهد نوروزی بدون حادثه ترافیکی و هر اتفاق تلخ و ناگوار باشیم و همه مردم در صحت، سلامت و امنیت کامل، روزهای خوب و خوشی را تجربه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز