معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خبر داد؛

تجهیز کمپ «سلام»، خدمتی برای رفاه مسافران نوروزی

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۱:۱۴:۳۳
کد خبر: ۸۲۵۵۱۶
تجهیز کمپ «سلام»، خدمتی برای رفاه مسافران نوروزی
معاون خدمات شهری شهرداری سمنان از تجهیز کمپ «سلام» جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛جواد نجاریان گفت: این کمپ در ورودی شهر سمنان و در قسمت جنوبی پارک سیمرغ قرار دارد و با تکمیل بخش عمرانی توسط همکاران واحد امور فنی و امور زیربنایی، کار تجهیز این اقامتگاه ها آغاز شده است.

وی افزود: کار آب رسانی و نور دهی این کمپ انجام شده است و با محصور شدن آن توسط نرده های فلزی و نصب کانکس نگهبانی محیطی امن جهت استقرار مسافران نوروزی آماده خواهد شد.

نجاریانی با اشاره به تجهیز این کمپ به سرویس بهداشتی و حمام، اظهار داشت: علاوه بر سرویس بهداشتی، دو کانکس 4 چشمه جهت استحمام مسافران در ورودی و خروجی سمنان در نظر گرفته شده است و مسافران عزیز  می تواننداز این خدمات نیز استفاده کنند. 

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان تصریح کرد: همچنین پیش بینی لازم جهت شرایط آب و هوایی نامناسب در ایام نوروز شده است و سوله ی مدیریت بحران با تجهیز به سیستم گرمایشی، 100 تخته پتو و 55 زیلو جهت فرش کردن سوله آمادگی لازم را داشته و امیدواریم میزبان خوبی برای گردشگران و زائران مشهد مقدس باشیم.

جواد نجاریانی در پایان گفت: هزینه ی تجهیز این کمپ ده میلیارد ریال بوده است که این مبلغ از هزینه های عمرانی ساخت اقامتگاه ها مجزا است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز