رئیس شورای شهر یزد تاکید کرد؛

مدیریت شایسته، عامل درخشش امروز سازمان فرهنگی شهرداری/به دنبال شهردار معمولی نیستم

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۵:۱۸
کد خبر: ۸۲۵۸۳۴
رئیس شورای اسلامی شهر یزد با قدردانی از عمکلرد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری در سال 97، اظهار داشت: درخشش امروز این سازمان شهرداری مرهون مدیری توانمند است؛ بر همین اساس در مدیریت شهری نیز به دنبال شهردار معمولی نیستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، غلامعلی سفید در آیین تجلیل از سمن های فعال استان یزد، اظهار داشت: سمن های فعال در سالی که گذشت توانستند بیش از پیش توانمندی های خود را به رخ فعالان فرهنگی و اجتماعی بکشند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه تصریح کرد: شما جوانان با تکیه بر خلاقیت و نوآوری توام با بهره گیری از نیروی پر شور و مستعد جوانی توانستید فصل نویی را از جنس صداقت، دغدغه مندی و مردم داری در این عرصه بیافرینید که از این همت بلند و موثر شما سپاس گزارم.

وی پس قدردانی سمن های فعال از حمایت های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، عنوان کرد: این مهم باعث افتخار ماست. این تقدیر و قدردانی از سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری را در سایر جلسات جوانان به ویژه حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی مشاهده کردم. این عمکلرد هرچند رضایت بخش و قابل قبول اما قابل ارتقا و تعالی مضاعف است.

سفید افزود: به دلیل وجود گزینه های متعدد، در انتصاب فرد شایسته و توانمند بر کرسی این سازمان در تردید بودیم اما در یک سال و چندماهی که سکانداری این سازمان به دست آقای ملازینلی سپرده شده، از انتخابی که صورت گرفت خرسندیم. فعالیت های ایشان که خود مدیری باتجربه از جنس مردم و رشد یافته در بستر هنر و فرهنگ بوده اند، امروز توانسته جمع های متعدد جوانان را گرد هم آورده و با کمک این جوانان دغدغه مند برنامه های متعددی را در راستای اعتلای مسائل فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، آموزش شهروندی و گردشگری یزد اجرا کنند و در جامعه موثر واقع شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در آخر با اشاره به شهردار منتخب شورای شهر یزد، خاطرنشان کرد: عبور از چالش انتخاب حساب شده و دقیق آقای ملازینلی و نتیجه ای که امروز حاصل شد حاکی از آن است که چنین انتخاب هایی می تواند شهر را در مسیر تعالی قرار دهد. تاکید شورای شهر بر انتخاب شهردار مستعد و توانمند نیز بر این مهم است که فردی مدیریت شهری را بر عهده بگیرد که درخورشان مردمان شهر جهانی یزد که امروز کوله باری از عناوین و برند های معتبر با پشته غنی از فرهنگ و تمدن را بر دوش می کشند، باشد. بر همین اساس بر تمامی چالش هایی که پشت سر گذاشتیم افتخار می کنیم و از چالش های پیش رو با پشتوانه حمایت های شهروندان، هراسی نخواهیم داشت چراکه ما شهردار معمولی نمی خواهیم.

وی تصریح کرد: در تمامی ماه هایی که یزد بدون شهردار، مدیریت شد کوچک ترین کوتاهی در این مدیریت و ارائه خدمات به شهروندان صورت نگرفت اما امیدواریم مسئولان مربوطه شورای اسلامی شهر یزد را در انتصاب شهردار منتخب مردم بیش از پیش یاری کند.
IMG_4730

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز