رئیس پلیس راه استان سمنان بیان کرد؛

سهم ۶۵ درصدی واژگونی در سوانح رانندگی جاده های استان سمنان

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۱۳:۱۱:۴۹
کد خبر: ۸۲۵۹۶۷
سهم ۶۵ درصدی واژگونی در سوانح رانندگی جاده های استان سمنان
رئیس پلیس راه استان با بیان این که ترافیک نوروز در جاده های استان به کمک 150 دوربین هوشمند ثابت و سیار به دقت رصد می شود گفت: 65 درصد سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی سمنان از نوع واژگونی وسیله نقلیه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سرهنگ تقی کبیری ضمن اعلام این مطلب اظهارداشت: علی رغم هشدارها و توصیه های فراوان و مستمر نسبت به استراحت 15 دقیقه ای بعد از هر دو ساعت رانندگی، پرهیز از رانندگی های طولانی مدت و با خستگی همچنین خودداری از تردد هنگام نداشتن هوشیاری لازم، همچنان واژگونی خودرو که موارد یادشده از مهمترین عوامل بروز آن به شمار می رود در صدر حوادث ترافیکی جاده های استان قراردارد.

وی با بیان این که ترافیک نوروز در جاده های استان به کمک 150 دستگاه دوربین هوشمند ثابت و سیار به دقت رصد می شود اظهارداشت: این اقدام در راستای توجه بیشتر رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی و پرهیز آنان از تخلفات حادثه سازی همچون سرعت و سبقت غیرمجاز صورت می گیرد.

کبیری از تجمیع توانمندی ها و ظرفیت های مختلف پلیس راه برای پیشگیری از تصادفات در تعطیلات نوروز خبرداد و گفت: همکاری و هماهنگی منسجمی نیز با دستگاه های مرتبط با حوزه ترافیک جاده ای برقرارشده است.

رئیس پلیس راه استان سمنان بار دیگر بر رعایت قوانین از سوی رانندگان تاکیدکرد و به مسافران نوروزی هشدارداد: برای پیشگیری از هر گونه حادثه ای و تجریه عیدی خوب و خوش، توصیه ها و هشدارهای پلیس را جدی بگیرید و از هر عملی که موجب غفلت در رانندگی می شود به شدت پرهیزکنید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز