معاون صنایع دستی خراسان جنوبی

برپایی ۶۰ بازارچه فروش صنایع دستی در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۱/۰۱ - ۰۸:۳۳:۵۰
کد خبر: ۸۲۶۲۴۳
برپایی ۶۰  بازارچه فروش صنایع دستی در خراسان جنوبی
معاون صنایع دستی خراسان جنوبی از برپایی ۶۰ بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز ۹۸ برای گردشگران و میهمانان و علاقمندان این حوزه خبر داد.

به گزارش خبررگزاری برنا خراسان جنوبی، حسین عباس زاده گفت: بی شک صنایع دستی در خراسان‌جنوبی یکی از ارکان مهم گردشگری و مهمتر از آن اقتصاد گردشگری است.

معاون صنایع دستی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی بیان کرد: در این راستا در ایام نوروز ۹۸ طبق روال سابق بازارچه‌های صنایع دستی در خراسان جنوبی برپا می‌شود و هنرمندان صنعتگر محصولات خود را برای فروش آماده کرده‌اند.

عباس زاده ادامه داد: در نوروز ۹۸ تعداد ۶۰ بازارچه و ۴۳۲ غرفه فروش صنایع دستی در محل ابنیه تاریخی، آثار باستانی و گردشگری خراسان جنوبی برپا می‌شود تا علاقمندان به صنایع دستی از این مکان‌ها بازدید به عمل آورند.

وی افزود: تعداد غرفه‌های خراسان‌جنوبی در نوروز ۹۸ نسبت به سال گذشته حدود ۳۵ درصد افزایش داشته است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی بیان کرد: پیش بینی می‌شود که با توجه به تنوع صنایع دستی، تنوع برندها و تنوع بسته بندی ها فروش صنایع دستی خراسان جنوبی حدود ۴۰ درصد افزایش یابد.

عباس زاده یادآور شد: راهنمایان در مکان‌های گردشگری خراسان جنوبی جهت راهنمایی مسافران پیرامون مکان‌های فروش صنایع دستی حضور دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز