ازابتدای طرح نوروزی:

اقامت ۴۷۰ هزار مسافر نوروزی در خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۷:۰۹
کد خبر: ۸۲۷۰۵۲
اقامت ۴۷۰ هزار مسافر نوروزی در خراسان جنوبی
معاون گردشگری خراسان جنوبی از اقامت 470 هزار و 462 مسافر نوروزی از ابتدای طرح سفرهای نوروزی در استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برناخراسان جنوبی،مرتضی عربی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز سفر های نوروزی از 28 اسفند ماه اظهارکرد: تا کنون 470 هزار و 462 مسافر در مراکز اقامتی استان اقامت داشته اند.

 وی با بیان اینکه تعداددو هزار و 716 نفر در هتل هااقامت داشته اند، بیان داشت: همچنین تعداد دو هزار و 457 نفر در مهمانپذیرهااقامت کرده اند.

وی تعداد اقامت در واحدهای بومگردی استان را 10 هزار و 944 نفر اعلام کرد و گفت: 37 واحد بومگردی در استان فعال است.

 وی با اشاره به اینکه 17 هزار و 700 مسافر نوروزی نیز در مجتمع های گردشگری اقامت داشته اند، افزود: تعداد پنج هزار و 145 نفر در زائر سراهای استان اقامت داشته اند.

وی عنوان کرد: همچنین میزان اقامت در اقامتگاه های موقت شامل کمپ، کانکس و چادر مسافرتی نیز 376 هزار و 208 نفر بوده است.

 معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی عنوان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا کنون 22 هزار و 395 نفرنیز در تاسیسات اقامتی وابسته به  آموزش و پرورش شامل مدارس، خانه معلم، باشگاه فرهنگیان اسکان یافته اند.

عربی اظهارداشت: با توجه به حجم عظیم مسافر در این ایام تعداد 32 هزار و 407 نفر در سایر مراکز اقامتی اعم از میهمان سراهای ادارات، خوابگاه های دانشجویی و سالن های ورزشی اقامت داشته اند.

وی با اشاره به اینکه این افراد طی بازدید خود در استان از جاذبه های تاریخی، تفریحی و توریستی استفاده کرده اند، گفت:447 هزار و 727 نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان طی این مدت بازدید کرده اند.

 وی آمار بازدید از جاذبه های طبیعی استان را 374 هزار و 129 نفر اعلام کرد و ادامه داد: همچنین 180 هزار و 813 نفر از جاذبه های دست ساز استان بازدید به عمل آورده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز