معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان؛

عیار کار مدیران در شرایط بحران سنجیده می‌شود

۱۳۹۸/۰۱/۰۵ - ۱۱:۳۳:۵۸
کد خبر: ۸۲۷۰۶۸
عیار کار مدیران در شرایط بحران سنجیده می‌شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار داشت : عیار کار مدیران در شرایط بحران سنجیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛منوچهر فخری در حاشیه بازدید میدانی از نحوه امدادرسانی در کالپوش با بیان اینکه عیار کار مدیران همیشه در شرایط بحران سنجیده می‌شود، تاکید کرد: برای اینکه بدانیم یک مدیر چه اقداماتی را صورت داده در نظام اداری به کارنامه وی نگاه می‌شود و تعداد نمرات منفی در آن دارای اهمیت می‌شود اما درباره بارش برف و بحران هفته گذشته سه نقطه استان باید گفت هماهنگی درون دستگاهی بین مدیران استانی بسیار خوب بود اداراتی مانند برق، راه، گاز و آب و هلال احمر و بنیاد مسکن و لشکر ۵۸ ارتش و سپاه پاسداران استان و تیپ ده محرم و نیروی انتظامی استان و اورژانس فرمانداران منطقه و بخشداران و… همگی در کنار مردم بودند.
در شب بارش برف استاندار محترم و معاونین و مدیران دستگاه مرتبط در جلسه مدیریت بحران استان حضور داشته و مستقیم در جریان امداد رسانی بودند .
معاون امور عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه اطلاع از وضع موجود یکی ضرورت در امدادرسانی محسوب می‌شود چرا که مدیران باید بدانند که یک منطقه دارای چه استعدادهایی است، زمینه‌های موجود کمک رسانی چه میزان است و مشکلات چیست، ابراز کرد: این اطلاعات می‌توانند به برنامه‌ریزی برای رفع بحران کمک کند
ما باید بدانیم که اداره راه چه تعداد خودرو دارد، شهرداری چه امکاناتی برای کمک دارد و … که این امر نیاز به یک بانک اطلاعاتی دارد.
وی با بیان اینکه نقاط بحرانی استان سمنان کاملاً مشخص هستند، افزود: باید یک بانک اطلاعاتی در استان ایجاد شود تا برای زمان‌های بحرانی بتوانیم زمینه‌های مورد نیاز، امکانات داشته‌ها و.. را مشخص کنیم، لذا اگر اطلاعات وجود داشته باشد قطعاً مدیران ما همگی پای کار خواهند بود وی در پایان از حضور بموقع دستگاه های خدماتی و امدادی کمکهای مردم عزیز بخش کالپوش تقدیر کرد.

 

نظر شما