امام جمعه بیرجند:

توصیه های رهبر انقلاب راه حل مشکلات هستند

۱۳۹۸/۰۱/۰۶ - ۱۲:۲۰:۱۰
کد خبر: ۸۲۷۴۳۳
توصیه های رهبر انقلاب راه حل مشکلات هستند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار نوروزی با مدیرکل و جمعی از کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: هر سال بر اساس نیازهای کشور و جامعه، توصیه هایی از سوی رهبر انقلاب صورت می گیرد که اگر گوش ها باز باشد، متوجه می شویم راه حل مشکلات ما هستند،

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار نوروزی با مدیرکل و جمعی از کارکنان سازمان اوقاف و امور خیریه استان اظهار کرد: هر سال بر اساس نیازهای کشور و جامعه، توصیه هایی از سوی رهبر انقلاب صورت می گیرد که اگر گوش ها باز باشد، متوجه می شویم راه حل مشکلات ما هستند، لذا با هر درصدی که مردم و مسئولان توفیق می یابند به آن عمل کنند، با همان درصد نیز نتیجه می گیرند.

وی با اشاره به اینکه امسال بحث رونق تولید مطرح است و این نیازمند لوازمی است، افزود: رونق تولید نیازمند یک سری مقدمات، یک سری اقدامات همزمان و یک سری اقدامات پس از تولید است که مسئولان باید آن ها را فراهم و ایجاد کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: آنچه بر همه ی امور مقدم می باشد این است که اگر بخواهیم رونق تولید داشته باشیم ابتدا باید مقدمات آن را ایجاد کنیم که از جمله آن می توان به اعطای تسهیلات، رعایت حقوق کارگران، کمک به کارخانه های تعطیل و... اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تصریح کرد: ابتدا باید تولیدی باشد که بتوان آن را رونق بخشید، لذا می طلبد تا مسئولان همت کرده و مقدمات آن را فراهم کنند.

وی با اشاره به اینکه مسئله اشتغال جوانان و همچنین همکاری های مستقیم روستاها در موضوعات کشاورزی و دامداری نیز باید مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در روز درختکاری ضمن اینکه درخت میوه دار کاشتند توصیه کردند که از این شیوه استفاده شود لذا می توان متناسب با آب و هوای هر منطقه درخت هایی را به ثمر رساند که ارزشمند هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: از جمله مسائل متأخر تولید که باید به آن توجه گردد این است که نباید اجناس تولیدی بر روی دست تولید کننده بماند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی مطرح کرد: متأسفانه ما شاهد این بوده و هستیم که گاهی به صورت قاچاق و گاهی به صورت رسمی از خارج کشور اجناسی وارد می شود که مشابه آن کالا در داخل تولید می شود، لذا تولید کنندگان مجبور می شوند تا اجناس خود را به پایین ترین قیمت عرضه کنند و سودش به جیب دیگران برود.

 

وی افزود: بازاریابی، صادرات و واردات درست و همچنین دلگرمی مردم شروطی هستند که باید در تولید مد نظر قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید روح وقف که هدف واقف است در موقوفات لحاظ گردد، گفت: سازمان اوقاف به دلیل اینکه امکانات متعددی دارد می تواند به رونق تولید کمک کند

 

نظر شما