خسارت بیش از ۹۸ میلیارد ریالی سیل به شبکه برق سمنان

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۵:۱۵
کد خبر: ۸۳۱۰۸۹
خسارت بیش از ۹۸ میلیارد ریالی سیل به شبکه برق سمنان
سیل ، طوفان و کولاک 98 میلیارد و 990 میلیون ریال به شبکه ها و تاسیسات برق رسانی استان سمنان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت : موج اول بارش برف و کولاک از 27 اسفند 97 باعث قطعی برق منطقه فولادمحله و روستاهای پشتکوه شهرستان مهدیشهر، منطقه اگره و تویه دروار شهرستان دامغان، منطقه خوش ییلاق شهرستان شاهرود و روستاهای منطقه کالپوش شهرستان میامی شد که در کمترین زمان ممکن مشکلات در این بخش برطرف شد. 
سید محمد موسوی زاده افزود: بارش شدید باران در پنجم و ششم فروردین باعث جاری شدن سیلاب در برخی نقاط سرخه، منطقه چشمه علی دامغان و روستاهای مهدیشهر و تخریب شبکه ، شکستگی پایه های برق و آب گرفتگی تاسیسات و چند پُست زمینی برق شد که این مشکلات هم رفع شد. 
به گفته وی، بارش شدید باران در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین جاری شدن سیلاب و ریزش کوه در برخی از نقاط استان را در پی داشت و به خطوط برق رسانی روستاهای منطقه پشتکوه و فولادمحله مهدیشهر، بسطام و مجن شاهرود، امامزاده عبدالله سرخه و صالح آباد و کلاته رودبار دامغان خسارت وارد شد. 
وی تصریح کرد:  این سه موج بارشی از 27 اسفند سال 97 تا 14 فروردین 98 به 109 کیلومتر شبکه و 52 ایستگاه توزیع برق در استان آسیب زد که عملیات رفع خاموشی آن انجام شد. 
سیلاب ناشی از بارش ها در استان سمنان یک کشته برجا گذاشت و هزار و 700 میلیارد ریال به بخش های مختلف کشاورزی، تاسیسات و زیرساخت هایی مانند راه، برق و آب در استان خسارت وارد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز