مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی هزینه‌ها در بیمه سلامت خراسان‌جنوبی

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۱:۵۴
کد خبر: ۸۳۱۱۳۷
کاهش ۲۰ درصدی هزینه‌ها در بیمه سلامت خراسان‌جنوبی
بیرجند- مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی گفت: طبق آمار در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۱۸ تا ۲۰ درصد کاهش هزینه داشته‌ایم.

 صبح امروز علی اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: رویکرد بیمه سلامت همواره در جهت حمایت از مردم بوده و تنها نگاه سود و زیان به این موضوع نداشته‌ایم.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه عمده جامعه مخاطب بیمه سلامت محرومین و نیازمندان هستند، بیان کرد: دولت و مجلس همواره علی‌رغم محدودیت‌های بودجه‌ای از سازمان بیمه سلامت حمایت کرده است.

اربابی ادامه داد: از مجموع ۴۷۰ هزار بیمه شده بیمه سلامت در خراسان‌جنوبی حدود ۳۷۰ هزار نفر بیمه‌شدگان روستایی هستند که خدمت‌رسانی به آنان را مایه افتخار می‌دانیم.

وی افزود: براساس بودجه سال ۹۸ بیمه مددجویان کمیته امداد نیز به بیمه سلامت ملحق می‌شود که امیدواریم با تأمین منابع مورد نیاز بیش از گذشته به محرومین خدمت رسانی کنیم.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بهینه‌سازی مصارف و کاهش هزینه‌ها از سیاست‌های سازمان بیمه سلامت است، گفت: در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ حدود ۱۰ درصد و در سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ حدود ۱۸ تا ۲۰ درصد کاهش هزینه داشته‌ایم.

اربابی با بیان اینکه کاهش هزینه‌ها محدودیتی در خدمت‌رسانی برای مردم ایجاد نکرده است، اظهار کرد: اعتقاد بر این است که هزینه‌ها باید در راستای نیاز درمانی مردم و نه درخواست‌های نادرست و غیر منطقی صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه هنوز در بهینه‌سازی منابع فاصله زیادی داریم، بیان کرد: در سال ۹۸ موضوع دولت الکترونیک را به صورت جدی‌تر پیگیری کنیم.

سلامت جسم و روان مهمترین امانت‌الهی است

آیت‌الله سید علیرضا عبادی هم در این جلسه اظهار کرد: یکی از مهمترین امانت‌های الهی سلامت جسمی است که مردم و همه متولیان امر باید در حفظ و حراست از آن بکوشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه وقتی سخن از سلامتی می‌زنیم، تنها سلامت جسمی مد نظر نیست، بیان کرد: گاه سلامت جسمی فردی تأمین می‌شود ولی شیوه رفتار با او ناراحتی‌های روحی و روانی را به وجود می‌آورد.

عبادی ادامه داد: موضوع سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کوتاهی در این زمینه برعکس موضوعات مادی قابل جبران نیست.

وی افزود: در کارهای اداری و سازمانی اگر افراد قصد قربت و تزکیه داشته باشند از ثواب و پاداش الهی نیز بهره‌مند می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز