رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خبرداد:

آمادگی ۱۹ موکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به سیل زدگان

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۶:۴۱:۴۹
کد خبر: ۸۳۱۱۴۵
آمادگی ۱۹ موکب خراسان جنوبی برای خدمت رسانی به سیل زدگان
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استانبیان کرد: 19 موکب اربعین حسینی در خراسان جنوبی، آمادگی اعزام برای خدمت رسانی به هموطنان سیل زده کشور را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت : از امروز موکبهای استان بر اساس اعلام  نیاز استانهای سیل زده آمادگی دارند تا برای ارائه خدمت به این مناطق اعزام شوند. 
جوینده با بیان اینکه 7  موکب نانوایی و 12 موکب تغذیه ای به مدت یک ماه در مناطق سیل زده مستقر می شوند افزود: پیش بینی شده است این موکب ها روزانه 60 هزار پرس غذای گرم در دو وعده نهار و شام و 40 هزار قرص نان را پخت و بین هموطنان سیل زده  توزیع کنند. 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون 26 تن آرد و مقداری مواد غذایی شامل گوشت، برنج، حبوبات و روغن  برای مناطق سیل زده تأمین شده است گفت: بازهم نیازمند کمک و یاری هم استانی ها برای ارائه خدمات ارزنده به هموطنان سیل زده هستیم. 
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اولویت حضور این موکب ها را در استان خوزستان عنوان کرد و افزود: مردم می توانند با واریز وجه نقد به شماره کارت 6273811095667975 ستاد بازسازی عتبات عالیات نزد بانک انصار به سیل زدگان کشور کمک کنند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز