امروز صورت گرفت؛

سفیر ایران در افغانستان میهمان خراسان جنوبی

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۰۹:۱۰:۰۱
کد خبر: ۸۳۱۷۳۱
سفیر ایران در افغانستان میهمان خراسان جنوبی
محمد رضا بهرامی سفیر ایران در افغانستان که به منظور تسهیل و شناخت ظرفیت های خراسان جنوبی به این استان سفر کرده است در اولین بازدید خود در منطقه ویژه اقتصادی گفت: خراسان جنوبی ظرفیت های خوبی دارد وی با اشاره به اینکه باید راه های مناسب این ارتباط ایران و افغانستان را پیدا کنیم و ظرفیت های استان را به این کشور معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، صبح امروز  محمدرضا بهرامی سفیر ایران در افغانستان میهمان خراسان جنوبی بود که اولین برنامه وی بازدید از منطقه ویژه اقتصادی، بازدید از خط مرزی ایران و افغانستان، شرکت در چند جلسه کارگروه توسعه صادرات، دیدار با فعالان اقتصادی است.  

محمد رضا بهرامی سفیر ایران در افغانستان که به منظور تسهیل و شناخت ظرفیت های خراسان جنوبی به این استان سفر کرده است در اولین بازدید خود در منطقه ویژه اقتصادی گفت: خراسان جنوبی ظرفیت های خوبی دارد وی با اشاره به اینکه باید راه های  مناسب این ارتباط ایران و افغانستان را پیدا کنیم و ظرفیت های استان را به این کشور معرفی کنیم.

وی با تاکید براینکه اولویت ایران ارتباط موقثر با کشورهای همسایه خودش است خاطرنشان کرد: ما در این سفر احصا مشکلات و بیان نقاط قوت و ضعف از سوی بخش خصوصی هستیم و اولویت ما تسهیل روابط بخش خصوصی با کشور ها هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز