معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تاکید کرد:

ضرورت کمک رسانی به سیل زدگان با محوریت مدیریت بحران استان

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۲۱:۱۷:۴۶
کد خبر: ۸۳۲۱۶۰
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان اینکه برای ارزیابی دقیق تر از نیازمندی‌ها و نحوه کمک به هموطنان به مناطق سیل زده غرب کشور خواهیم رفت، بر ضرورت کمک رسانی به سیل زدگان با محوریت مدیریت بحران استان، ستاد اربعین حسینی و هلال احمر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محسن صادقیان" در نشست تشکل ها، فعالان بخش خصوصی و کارآفرینان حوزه صنعت و معدن استان ‌با استاندار یزد که در سالن زنده یاد حمیدیا استانداری برگزار شد، ‌گفت: ششمین محموله کمک‌های مردمی استان از طریق هلال احمر شامل دوازده هزار و ٩٠٠ کالا و اقلام ضروری ازجمله انواع کنسروجات، روغن، ‌برنج، پتو، روفرشی، آب معدنی، شیرخشک، لوازم بهداشتی، ‌چکمه و... برای کمک به مردم سیل زده خوزستان ارسال گردید و درحال حاضر ستاد اربعین حسینی استان برای کمک و خدمت رسانی به مردم سیل زده در خوزستان مستقر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ادامه داد: برای ارزیابی دقیق تر از نیازمندی‌ها و نحوه کمک به هموطنان ‌در هفته جاری به مناطق سیل زده غرب کشور خواهیم رفت.‌

وی‌ با تقدیر از صنعتگران و تولیدکنندگان استان که در کنار دیگر مردم برای کمک به هم وطنان سیل زده اقدامات خوبی انجام داده اند بر ضرورت کمک رسانی به سیل زدگان با محوریت مدیریت بحران استان، ستاد اربعین حسینی و هلال احمر تاکید کرد.

صادقیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: درحال حاضر استان یزد برای کمک به سیل زدگان، ماشین آلات، تجهیزات، اقلام ضروری و کمک های مردم را به دو استان خوزستان و لرستان اعزام کرده و می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز