معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان:

بیانیه گام دوم انقلاب چراغی روشن برای ادامه مسیر و رسیدن به قله‌های موفقیت و افتخار است

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۱۰:۳۴:۲۵
کد خبر: ۸۳۳۸۲۶
بیانیه گام دوم انقلاب چراغی روشن برای ادامه مسیر و رسیدن به قله‌های موفقیت و افتخار است
خجسته‌پور در جلسه شورای اداری شهرستان سمنان اظهار کرد: تأکید بر استفاده از وجود نسل جوان در اداره کشور بخشی از توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بوده و ما نیز با توجه به تغییراتی که در سطح دنیا رخ داده است، باید به این باور برسیم که مدیریت خود را بروز کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های مدیریتی یکی از راهکارهای مؤثر برای موفقیت در این حوزه و بروز رسانی مدیریت است.

خجسته‌پور افزود: اگر کشور و نظام در دهه‌های اول انقلاب توانست در برهه‌های حساس پیروز بیرون بیاید و استحکام و اقتدار خود را حفظ کند و به پیروزی‌های چشم‌گیری نیز دست پیدا کند، به این علت بود که از مدیریت جوانان به‌صورت ویژه بهره برده شد.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک نهاد رسمی از کشوری که عضو سازمان ملل متحد بوده و خود از قربانیان تروریسم بوده، توسط کشوری که خود حامی تروریسم دولتی است، در لیست گروه‌های تروریستی قرار می‌گیرد که به لطف خداوند این خطای آنها، باعث افزایش شکوه، همبستگی و وحدت ملت ایران و مسؤولان و همگرایی شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: مدیریت در شهرستان مرکز استان همواره سختی‌های خاص خود را دارد و به دلیل قرار داشتن در مجاورت ادارات کل و مجموعه استانداری باعث می‌شود تا ارباب رجوع و مراجعان به‌صورت مستقیم به ادارات کل و مجموعه استانداری مراجعه کند.

خجسته‌پور گفت: این مهم برای مدیریت شهرستان مطلوب نیست و باید راهکاری اندیشیده شود تا در جهت استقلال شهرستان و تقویت قدرت تصمیم‌گیری و اجرا در شهرستان گام بردارید و از بروز این اتفاق تا حد ممکن پیشگیری کنید.

وی افزود: حجم زیادی از جلسات که در شهرستان برگزار می‌شود؛ باید همراه با خروجی مثبت و مؤثر با محوریت ارائه خدمت به مردم باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اضافه کرد: هر مدیر شهرستانی باید یک برنامه یک‌ساله و چند ساله مدون، منظم و برنامه‌ریزی‌شده را در کمترین زمان ممکن به فرمانداری ارائه کند.

خجسته‌پور ادامه داد: اگر می‌خواهیم افزایش سرمایه اجتماعی و جلب اعتماد عمومی را بیش از پیش شاهد باشیم، باید به مطالبات برحق مردم به‌موقع و جامع پاسخ دهیم.

وی تصریح کرد: اینکه بعضاً مردم در برابر فرمانداری و یا استانداری تجمع می‌کنند، نشان‌دهنده ضعف در مجموعه مدیریتی است و این مهم باید شناسایی و برطرف شود تا شاهد این‌گونه نارضایتی‌های عمومی نباشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: یکی از علت‌های افزایش این‌گونه تجمعات، عدم توجه مدیران شهرستانی به مطالبات مردم در حوزه استحفاظی خودشان است که باید اصلاح و آسیب‌شناسی و رفع شود.

خجسته‌پور بیان کرد: در آمارهای سال گذشته، شاخص‌های استان در حوزه نشاط اجتماعی مطلوب نبود و باید با استفاده از برنامه‌های مناسب، ظرفیت‌های موجود، تقویت مبلمان شهری و افزایش جاذبه‌های بصری شهری، برای افزایش نشاط اجتماعی گام برداریم.

وی گفت: در قالب اجرای طرح مدیریت محله‌محور، باور عمومی داشته باشیم که باید محلات شهرهای استان به دور از رزومه سازی، مورد توجه قرار گیرد و با استفاده از ابزار مدرن در این محله‌ها، خواسته‌های آنها را به مدیران شهرستانی و استانی منتقل کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از اعضای شورای تأمین استان به دلیل افزایش شاخص‌های مطلوب و ارزنده در حوزه احساس امنیت در بین شهروندان و افزایش سطح امنیت و آرامش عمومی در استان تقدیر کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز