برای اولین بار در ایران انجام می شود:

اولین استارت آپ ویکند گردشگری بیابان لوت در بیرجند

۱۳۹۸/۰۱/۲۵ - ۲۱:۳۸:۱۹
کد خبر: ۸۳۴۱۲۹
مدیراجرایی اولین استارت آپ ویکند گردشگری بیابان لوتبا اشاره به اینکه در این رویداد که به مدت سه روز از 4 الی 6 اردیبهشت ماه سالجاری در دانشگاه پیامنور بیرجند برگزار خواهد شد افزود: گردشگری لوت اولویت اول را دارد و محورهای جانبی این رویداد کشاورزی، صنایع دستی و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مینا مشهدی مدیراجرایی اولین استارت آپ ویکند گردشگری بیابان لوت از اولین رویداد استارت آپ بیابان لوت به میزبانی دانشگاه پیام نور بیرجند خبرداد و بیان کرد: این رویداد به همت دانشگاه پیامنور بیرجند، اتاق بازرگانی بیرجند، انجمن بین المللی گردشگری بیابان لوت و دانشگاه بیرجند برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این رویداد که به مدت سه روز از 4 الی 6 اردیبهشت ماه سالجاری در دانشگاه پیام نور بیرجند برگزار خواهد شد افزود: گردشگری لوت اولویت اول را دارد و محورهای جانبی این رویداد کشاورزی، صنایع دستی و سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی است.

مشهدی ادامه داد: به تیم های برتر اول تا سوم این رویداد جوایزی نقدی و غیر نقدی اعطاء خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند با شماره 09017248744 برای ثبت نام تماس و یا به کانال تلگرامی @startup_toutis  و آیدی swp_tourism@ مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز