پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۹:۲۰:۲۵
کد خبر: ۸۳۵۱۵۷
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پیامی سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی در پیام تبریک خود به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان آورده است:

جوان نماد عظمت ،عزت ، پاکدامنی ،سرشار از امید و نشاط و طلایه دار پرچم پیشرفت و تعالی بشری است.

جوان حیات بخش جامعه،مظهر سرزندگی و بالندگی و قلب تپنده ای است که روح اجتماع را جلا می بخشد و موتور محرکه ی بالندگی و پویایی برای رهنمون شدن به فلاح و رستگاری جامعه است.

دوران جوانی،فصل شکفتن و رویاندن گل های خوش بوی سرزمین وجودی است که با انرژی ،امید به آینده و ابتکار،ترسیم گر سپهر توانمندی در ترنم جوانی و در سایه سار اندیشه و تدبیر است.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با اعتقاد راسخ به جوانان  در بیانیه گام دوم هم جوانان را محور اصلی این بیانیه قرار دادند که با توجه به اینکه جوانان موتور محرکه نظام هستند و اگر بخواهیم بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری عمل کنیم باید به آن‌ها میدان داده و در جهت رشد کشور در گام دوم انقلاب استفاده کنیم.

جوانان بدون شک مهمترین و ارزشمند ترین سرمایه های ایران اسلامی هستند که می توانند آینده موفقیت آمیز ایران اسلامی را در عرصه های جهانی تضمین کنند و همچنانکه در عرصه انقلاب و دفاع مقدس و اخیرا در حمایت از سیل زدگان کشور خود را نشان داده و توانمندی و انرژی عظیم خود را ثابت کردند.

اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی دریغ جوانان این مرز و بوم، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان را به تمامی جوانان کشور و به ویژه استان یزد، تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت، سربلندی و بهروزی و شادکامی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال مسئلت دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز