رودیدادهای هفته جوان ۹۸:

استانداری سمنان طی پیامی، فرا رسیدن هفته جوان را تبریک گفت

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۱۸:۰۲:۵۳
کد خبر: ۸۳۵۸۵۶
استانداری سمنان طی پیامی، فرا رسیدن هفته جوان را تبریک گفت
علی رضا آشناگر استاندار سمنان طی پیامی میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و فرا رسیدن هفته جوان را تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی رضا آشناگر استاندار سمنان طی پیامی میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و فرا رسیدن هفته جوان را تبریک گفت.
 
                                                                     بسم الله الرحمن الرحیم
جوانان، کانون شور و هیجان، مرکز نشاط و قلب تپنده یک ملت هستند چرا که با فراهم شدن بستر ها و زمینه های مساعد برای شکوفایی توانمندی ها و استعدادهایشان، نقش آنان در پیشرفت کشور بی بدیل خواهد بود.
امروزه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید در توجه به جوانان و جایگاه آنان در عزت و سربلندی ایران اسلامی شاهد حضور پر رنگ و تأثیرگذار جوانان عزیز در همه عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور هستیم.
استان سمنان نیز با داشتن 193 هزار نفر جوان ( 15 تا 29 سال )که 27.5 درصد از جمعیت استان را تشکیل می دهند از برکت وجود جوانان موفق، با اراده، متدین و انقلابی بهره مند می باشد که سرمایه ای بی بدیلی برای استان محسوب می شوند.
جوانان ثابت نموده اند که در تمامی عرصه ها از گذشته تا به حال پیشگام بوده و هستند، از جنگ تحمیلی و حضور پرشور در نبرد علیه دشمن ، تا حضور فعال در عرصه های علمی ،فرهنگی ، اجتماعی و امدادرسانی ،حضوری چشمگیر دارند.
درسال جاری با وقوع سیل دراقصی نقاط کشور و استان ، شاهد حضور چشمگیر جوانان ایرانی به خصوص جوانان هم استانی مان در مناطق مختلف بودیم که تمام قد در صحنه حاضر شده و به یاری مردم سیل زده شتافتند.
امروز یازدهم شعبان المعظم ، مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) الگوی همه جوانان و نماد عزت، پاکدامنی، غیرت، شجاعت و افتخار می باشد.
اینجانب فرا رسیدن میلاد خجسته و فرخنده حضرت علی اکبر (ع) که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده است را به همه جوانان پرشور و شعور، متعهد، آگاه، امیدآفرین و پیشقراولان عرصه های کار و تلاش، نوآوری و شکوفایی تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم جوانان این استان در سالی که مزین به شعار "رونق تولید" است زمینه تحقق منویات حکیمانه مقام معظم رهبری را با همت و درایت خویش ممکن سازند. لذا بر همه ما واجب است با برنامه ریزی و سیاست گذاری صحیح در مسائل حوزه جوانان و با شناخت ظرفیت های موجود ، شرایط پیشرفت جوانان استان را فراهم آوریم.

 

نظر شما