۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۱۵:۵۰:۱۱
کد خبر: ۸۳۵۹۹۴
۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در یزد کشف شد
نیروی انتظامی استان یزد با انجام چند عملیات موفق به کشف بیش از ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از قاچاقچیان و فروشندگان این مواد افیونی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، سرهنگ محمدحسین ستوده‌نیا اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی "شهید مدنی" هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه کامیونت "فوتون"را که از شرق کشور عازم پایتخت بود برای بازرسی متوقف کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کامیونت 106 کیلو تریاک که زیر بار جاساز شده بود کشف کردند، به دستگیری یک متهم در این خصوص اشاره کرد و افزود: قاچاقچی دستگیر شده با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

 

زمین گیرشدن سوداگرمرگ در ابرکوه

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه هم گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر یک سوداگر مرگ را هنگام جابه جایی 40 کیلو گرم تریاک دستگیر کردند.

سرهنگ علیرضاصالحی اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل محورهای موصلاتی و مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای واردکننده موادافیونی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با کمک ماموران یگان امداد، یک دستگاه خودرو سواری "پژو405" را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو؛ مقدار40 کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم را نیز در این رابطه دستگیر کردند.

صالحی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد گفت: ماموران پلیس در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای واردکننده موادافیونی به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات در مردم در مواد مخدر هستند.

 

دستگیری فروشنده حرفه‌ای با کشف 35 کیلو گرم تریاک در تفت

فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: با تلاش عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر یک فروشنده حرفه ای با 35 کیلوگرم تریاک در تفت دستگیر شد.

سرهنگ وحید احمدی اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با خرده فروشان موادمخدر، ماموران با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش شبانه‌روزی یک فروشنده حرفه‌ای را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهم 35 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

انتظامی شهرستان تفت با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطرنشان کرد: پلیس با افرادی که قصد ایجاد خلل در امنیت اجتماعی و آرامش شهروندان و آسیب رساندن به جوانان را داشته باشند به صورت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

 

دستگیری 4 قاچاقچی و کشف بیش از 40 کیلو تریاک در خاتم

فرمانده انتظامی شهرستان "خاتم" گفت: ماموران پلیس این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه سواری "پژو 206 " مقدار 40 کیلو و 300 گرم تریاک را کشف کردند.

سرهنگ "غلامرضا کشوری" درباره این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ روز گذشته ماموران پلیس این شهرستان به یک دستگاه خودروی سواری " پژو 206 " مشکوک شده و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این خودرو 40 کیلو و 300گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و 4 متهم را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاتم تصریح کرد: مبارزه با سوداگران مرگ همچنان در دستور کار پلیس و از اولویت های مهم ماموران این شهرستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز