رویدادهای هفته جوان ۹۸ در شاهرود:

برگزاری جشن تجلیل از جوانان برتر شهرستان شاهرود/ مراسم گلریزان مردمی موج امید و مهربانی

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ - ۰۸:۴۰:۳۴
کد خبر: ۸۳۶۱۵۹
برگزاری جشن تجلیل از جوانان برتر شهرستان شاهرود/ مراسم گلریزان مردمی موج امید و مهربانی
به مناسبت هفته جوان، جشن تجلیل از سرآمدان جوان به همراه مراسم گلریزان مردمی جهت کمک به مردم سیل زده در شهرستان شاهرود برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، به مناسبت هفته جوان، از سرآمدان و جوانان برتر شهرستان شاهرود طی مراسمی تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم که با حضور معاون سیاسی- امنیتی فرمانداری شاهرود، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد، ضمن تجلیل از جوانان برتر شهرستان شاهرود در قالب طرح سرآمدان جوان، مراسم گلریزان مردمی موج امید و مهربانی به منظور جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل زده برگزار گردید که با همت مردم و مسئولین، مبالغ قابل توجهی برای این امر مهم تخصیص یافت.

از دیگر نکات قابل توجه در این مراسم حضور رئیس مجمع جوانان استان لرستان بود. ایشان ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط جامعه ورزش و جوانان استان سمنان، مجمع جوانان استان سمنان و کمک های مردمی، بیان داشت استان سمنان و جامعه ورزش و جوانان آن، جز اولین استان ها در ارسال کمک به استان لرستان بودند.

در این مراسم پیام صوتی، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان به منظور قدرانی و تشکر از حمایت های صورت گرفته توسط جامعه ورزش و جوانان استان سمنان از مردم سیل زده لرستان، پخش گردید.

لازم به ذکر است به ابتکار و پیگیری اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود، مراسم مذکور به صورت رایگان برگزار شده و عوامل اجرایی داوطلبانه در این مراسم فعالیت داشتند.

از دیگر برنامه های جنبی در این مراسم، می توان به برپایی بازارچه خیریه با هدف جذب کمک های مردمی برای سیل زدگان و نیز راه اندازی اتوبوس جوان به منظور ارائه خدمات مشاوره، سلامت و تست های پزشکی به عموم مردم در سطح شهر شاهرود اشاره نمود.

image_2019_4_20-8_53_42_29_fEO

image_2019_4_20-8_53_41_328_K4V

image_2019_4_20-8_54_29_387_MXf

image_2019_4_20-8_53_59_524_oyr

image_2019_4_20-8_54_3_82_CYv

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز