شعار هفته ملی سلامت:

مراقبت های بهداشتی اولیه، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۴:۲۶
کد خبر: ۸۳۷۰۹۶
مراقبت های بهداشتی اولیه، راهی به سوی پوشش همگانی سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: مراقبت های بهداشتی اولیه راهی به سوی پوشش همگانی سلامت است شعار ملی هفته سلامت نامگذاری شد. دهقانی با بیان اینکه بهداشت و سلامت یکی از ضروری ترین نیازهای بشر است تاکید کرد: پایه و اساس همگانی سلامت مراقبت های اولیه سلامت است. رئیس دانشگاه علومپزشکی بیرجند گفت: نقش رسانه ها در تغییر نگاه مردم و درمان محور مردم خیلی اهمیت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، نشست خبری محمد دهقانی فیروزابادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به مناسبت آغاز هفته ملی سلامت در مرکز اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برگزار شد.

وی بیان کرد: مراقبت های بهداشتی اولیه راهی به سوی پوشش همگانی سلامت است شعار ملی هفته سلامت نامگذاری شد.

دهقانی با بیان اینکه بهداشت  و سلامت یکی از ضروری ترین نیازهای بشر است تاکید کرد: پایه و اساس همگانی سلامت مراقبت های اولیه سلامت است. رئیس دانشگاه علومپزشکی بیرجند گفت: نقش رسانه ها در تغییر نگاه مردم و درمان محور مردم خیلی اهمیت دارد.

وی با بیان اینکه اگر مردم سلامت را می خواهند باید مراقبت های اولیه بهداشتی را تامین کنند ادامه داد: در بسیاری از بیماریها غربالگری انجام می شود که اطلاعات و داده های فرد در حوزه بهداشت جمع آوری می شود و در زمان خودش مورد ارزیابی قرار می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند  با تاکید براینکه آموزش یکی از اولویت های ما است بیان کرد: استفاده از رسانه ها در جهت آموزش مسائل بهداشتی می تواند راه گشا باشد چرا که چرخه بهداشتی کاملی در خراسان جنوبی فراهم شده است و مشکل اصلی ما عدم مراجعه مردم به این مراکز بهداشتی و سلامتی می باشد. دهقانی عنوان کرد: مردم با حضور در مراکز بهداشتی پرونده سلامت خود را تکمیل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز