استاندار یزد:

فراهم کردن زمینه مشارکت جوانان از مسئولیت های دستگاه های اجرایی استان یزد است

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۸:۵۶
کد خبر: ۸۳۷۱۱۲
فراهم کردن زمینه مشارکت جوانان از مسئولیت های دستگاه های اجرایی استان یزد است
استاندار یزد با اشاره به نقش جوانان در توسعه در زمینه های مختلف گفت: فراهم کردم مشارکت و تاثیرگذاری جوانان در حوزه های مختلف از مسئولیت های دستگاه های اجرایی و مدیران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمدعلی طالبی در مراسم جشن امید و نشاط جوانان که به مناسبت هفته جوان در یزد برگزار شد ، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت جضرت مهدی(عج) و گرامیداشت هفته جوان گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و همکاران این اداره کل و همچنین تشکل ها و سمن هایی که در برگزاری این این مراسم تلاش و همکاری داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

وی افزود: ما اگر میخواهیم برای جوانان کاری انجام دهیم ، بهترین کار فراهم کردن زمنه و بستر لازم برای تاثیرگذاری جوانان در همه عرصه های اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و غیرو است.

استاندار یزد با تاکید بر دوری از برگزاری برنامه های کلیشه ای و تکراری برای جوانان خاطرنشان کرد: بهتر است بجای برگزاری این چنین برنامه هایی ، زمینه ها و بسترهایی که لازم است جوانان و تشکل های جوانان تاثیرگذاری داشته باشند را فراهم کنیم.

طالبی با اشاره به اینکه امروزه نیازمند مشارکت مردم به خصوص جوانان در عرصه های گوناگون هستیم تصریح کرد:  فراهم کردن زمینه مشارکت مردم و جوانان از مسئولیت های اصلی مدیران و دستگاه های دولتی در بخش های مخلتف است و ما در استانداری نیز برنامه های مختلفی را در دست اقدام داریم.

استاندار یزد در ادامه بیان داشت : مهم ترین تصمیمی که گرفته در نشست با جوانان گرفته شد ، تشکیل کمیته گفتگوی دولت و جوانان بود که یک تعامل دوسویه برقرار شود و جوانان بتوانند حرف ها ، نظرات و پشنهادات خود را ارائه کنند و هیچ جوانی حرف ناگفته ای با مدیران نداشته باشد و طرح ها و ایده های مختلف خود را مطرح و ما بتوانیم از آنها در حوزه های مختلف استفاده کنیم.

وی در پایان از تلاش ها و مشارکت جوانان و سازمان های مردم نهاد جوانان در مباحث و موضوعات متعدد و موفقیت های بدست آمده تقدیر و تشکر کرد و ابرازامیدواری کرد: با تلاش و برنامه ریزی شاهد حضور بیش از پیش جوانان و تاثیرگذاری آنها در حوزه های مختلف باشیم.

 

نظر شما