در جشن امید و نشاط جوانان،

از کتاب ایده های نوین کارآفرینی رونمایی شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۲ - ۱۵:۳۹:۱۹
کد خبر: ۸۳۷۱۲۳
از کتاب ایده های نوین کارآفرینی رونمایی شد
در مراسم جشن امید و نشاط جوانان با حضور مسئولان استان از کتاب ایده های نوین کارآفرینی با عنوان (رویای بزرگ) رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، در مراسمی که به مناسبت هفته جوان با حضور محمدعلی طالبی استاندار یزد، احمد ترحمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، سیدمحمد رستگاری فرماندار شهرستان یزد، عباس حیدری مدیرکل حوزه استاندار، طلایی مقدم مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری، مسعود شریعتی مدیرکل و احمد طالبی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان و الهه جورابی و ونوس عامری اعضاء شورای اسلامی شهر یزد و جمعی دیگری از مسئولین استان و عموم مردم در سالن شهید صدوقی یزد برگزار شد، از کتاب ایده های نوین کارآفرینی با عنوان(رویای بزرگ) رونمایی شد.

این کتاب توسط زهره چمنی و فاطمه جعفرزاده گردآوری و تالیف و با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چاپ و منتشر شده است.

زهره چمنی یکی از مولفین این کتاب با تقدیر از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: این کتاب می تواند مسیر نوینی در جهت کارآفرینی و ایجاد مشاغل های خانگی و استارتاپی باز کند و به جوانان و کسانی که به دنبال کارآفرینی هستند توصیه می کنم این کتاب را بخوانند و به آن عمل کنند.

وی افزود: قطعا با بهره گیری از نکات این کتاب می توان آرزوها، طرح و ایده های خود را عملیاتی کنید.

در ادامه استاندار یزد و مسئولین با دست نوشته های خود بر روی پوستر این کتاب با تمجید و آرزوی موفقیت برای جوانان ، چاپ این کتاب را مهم ارزیابی کردند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز