امام جمعه یزد:

نشر وصایای شهدا و خاطرات رزمندگان، برای نسل جوان اثرگذار خواهد بود

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۳:۰۱
کد خبر: ۸۳۷۲۳۶
نشر وصایای شهدا و خاطرات رزمندگان، برای نسل جوان اثرگذار خواهد بود
امام جمعه یزد بیان داشت: نشر وصایای شهدا و خاطرات رزمندگان، برای نسل جوان اثرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس استان یزد با گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: سپاه از نهادهایی است که در همه عرصه‌ها به مردم خدمت رسانی کرده و بعد از جانفشانی‌های هشت سال دفاع مقدس، کارنامه درخشانی در عرصه‌های سازندگی، نظامی و … داشته و اکنون نیز در استان‌های سیل زده، ایثارگرانه به خدمت رسانی مشغول است.

وی با اشاره به وضعیت استان‌های سیل زده عنوان کرد: کمک رسانی مردم خوب است و همه با همدلی و انگیزه بالا در حال کمک رسانی هستند اما آنچه در این شرایط ضرورت آن احساس می‌شود، مدیریت توزیع این کمک‌ها به مردم سیل زده است.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فعالیت‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بیان کرد: ثبت خاطرات شهدا و رزمندگان و ماندگاری آنها برای همیشه در تاریخ، روحیه ایثارگری، شهادت طلبی و استکبارستیزی را حفظ می‌کند.

امام جمعه یزد تاکید کرد: اگر اهداف بزرگ دفاع مقدس برای مردم روشن شود، بالندگی و سازندگی جامعه را به دنبال خواهد داشت ضمن اینکه نشر وصایای شهدا و خاطرات رزمندگان، برای نسل جوان اثرگذار خواهد بود.

ناصری با بیان اینکه در خاطرات شهدا قابل مشاهده است که دنبال ریاست و پست و مقام نبودند، اظهار داشت: فداکاری‌ها و از خود گذشتگی‌هایی که در دوران دفاع مقدس رخ داد باید در تاریخ جمهوری اسلامی به ثبت برسد و همه این مباحث حکایت از این است که انقلاب ما انقلاب خدایی است.

وی عنوان کرد: هیچ انقلابی مثل انقلاب اسلامی ماندگار و پایدار نبوده و انقلاب اسلامی چون نیت پاک داشت توانست بعد از چهل سال بدون اینکه انحرافی در آنها به وجود آید، به راه خود ادامه دهد.

امام جمعه یزد بر حفظ آثار رزمندگان همچنین توجه ویژه به فرزندان شهدا و ایثارگران تاکید کرد و افزود: فرزندان شهدا و ایثارگران چندین لشکر هستند که اگر در تربیت آنها تلاش شود، آثار مثبت بسیاری را در سطح جامعه در پی خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز