دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان خبر داد؛

پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰۹ واحد صنعتی در استان سمنان

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۰:۴۹:۲۵
کد خبر: ۸۳۷۳۶۶
پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به ۱۰۹ واحد صنعتی در استان سمنان
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون بیش از ۶هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید ۹۷ به صنایع استان پرداخت شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛بهروز اسودی در یکصد و چهلمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به ثبت نام ۱۶۸۲ واحد تولیدی در سامانه بهین یاب افزود: تا کنون حدود ۷هزار میلیارد ریال تسهیلات به ۵۱۵ واحد تولیدی استان پرداخت شده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان ضمن ارائه گزارشی از پرداخت تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ اذعان داشت: از این تعداد ، ۱۰۹ واحد به ارزش ۶۱۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت و ۴۰۶ واحد به ارزش ۸۷۳ میلیارد ریال نیز مربوط به بخش کشاورزی است.
وی افزود: در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه های تولیدی استان پرونده ۱۰۲۷ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات بررسی و جهت دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۲۰ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است و در این نشست نیز با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی ۲ واحد تولیدی دیگر به بانکهای عامل جهت دریافت تسهیلات به رقم ۳۰میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۵ نفر موافقت شد.
دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات ۷۲۶ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات این کارگروه خبر داد و تصریح کرد: در آخرین دستور کار این جلسه مشکلات بانکی سه واحد تولیدی الگانت ، قصر شیرین شکلات و فنرلول ایران و سه واحد گردشگری بررسی و درجهت رفع موانع پیش رو تصمیم گیری شد. 
بهروز اسودی در پایان با اشاره به تحلیل فراوانی مصوبات کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان خاطر نشان کرد: در جلسات این کارگروه و در جهت رفع موانع تولید استان سمنان ۱۶۵۹ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است که ۷۳درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز