پیام تسلیت معاون وزیر آموزش‌ و پرورش؛

در پی درگذشت ‌فرهنگی امدادرسان اصفهان

۱۳۹۸/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۱:۲۶
کد خبر: ۸۳۸۵۵۶
در پی درگذشت ‌فرهنگی امدادرسان اصفهان
مسؤول ستاد معین آموزش و پرورش خوزستان درگذشت ‌همکار فرهنگی امدادرسان به سیل زدگان خوزستانی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مجتبی زینی وند معاون وزیر و مسئول ستاد معین آموزش و پرورش خوزستان در پیامی درگذشت ناگهانی مرحوم احمد پناهنده ، همکار فرهنگی استان اصفهان را در پی خدمت رسانی به سیل زدگان خوزستانی تسلیت گفت. در پیام زینی وند آمده است:

به نام خدا

وَمَن یَخْرُجْ مِن بَیْتِهِ مُهَاجِرًا إِلَى اللَّهِ وَ رَسُولِهِ ثُمَّ یُدْرِکْهُ الْمَوْتُ فَقَدْ وَقَعَ أَجْرُهُ عَلَى اللَّهِ

ﻭ ﻛﺴﻲ ﻛﻪ ﺍﺯ ﺧﺎﻧﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﻗﺼﺪ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﺧﺪﺍ ﻭ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮﺵ ﺑﻴﺮﻭﻥ ﺭﻭﺩ ، ﺳﭙﺲ ﻣﺮﮒ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺩﺭﻳﺎﺑﺪ ، ﻣﺴﻠﻤﺎً ﭘﺎﺩﺍﺷﺶ ﺑﺮ ﺧﺪﺍﺳﺖ.

امروز در غم از دست دادن عزیز بیدار دلی به سوگ نشسته ایم که با عزمی جهادی به یاری هم وطنان سیل زده خود در استان خوزستان شتافت و در راه خدمت به مردم شریف این استان شمع وجودش خاموش شد و به دیدار حق تعالی نائل آمد.

گرچه فقدان  این  همکار  نوع دوست موجب تالم و تاسف است اما  بد‌ون شک این از خودگذشتگی چون گوهری گرانقدر تا همیشه بر پیشانی تعلیم و تربیت در این سرزمین خواهد درخشید.

اینجانب درگذشت ناباورانه مرحوم احمد پناهنده شاغل در آموزش و پرورش استان اصفهان را به خانواده محترم ایشان و فرهنگیان استان های اصفهان و خوزستان تسلیت عرض می نمایم. امید آنکه روح پاک این همکار عزیز  با سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) محشور شود و پروردگار به بازماندگانش صبر عطا نماید.

مجتبی زینی وند

معاون وزیر و مسئول ستاد معین آموزش  و پرورش خوزستان

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز