در سال گذشته محقق شد؛

کمک ۸,۲ میلیارد تومانی حامیان سمنان به کودکان معنوی در طرح اکرام ایتام و محسنین

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۱:۴۱:۳۰
کد خبر: ۸۳۸۸۲۱
کمک ۸,۲ میلیارد تومانی حامیان سمنان به کودکان معنوی در طرح اکرام ایتام و محسنین
حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان سمنان در سال گذشته هشت میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سید جواد رضوی، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه کمیته امداد در طرح اکرام ایتام تلاش کرده با جذب حامیان جدید، فرزندان یتیم و محسنین را در سرفصل‌های بهبود وضعیت معیشتی، درمانی و تحصیلی تقویت کند افزود: سرانه دریافتی هر یتیم در استان سمنان بیش از ۳۰۰ هزار تومان و بیشتر از میانگین کشوری  است.

او بابیان اینکه در سال گذشته حامیان استان سمنان هشت  میلیارد و ۲۶۰  میلیون تومان به فرزندان خود در طرح محسنین، اکرام ایتام و شفا  کمک کردند تصریح کرد: از این مجموع پنج میلیارد تومان کمک حامیان در طرح اکرام ایتام بوده است.

رضوی به تشریح طرح محسنین کمیته امداد پرداخت و خاطرنشان کرد: این طرح شامل حال  فرزندانی می‌شود  که به علت ناتوانی پدر خانواده در تأمین مایحتاج زندگی به دلیل ازکارافتادگی، زندانی و دلایل دیگر  نیاز به کمک حامیان دارند و هم‌اکنون ۶۲ فرزند در طرح محسنین استان سمنان بدون حامی هستند.

مدیر  کمیته امداد استان تصریح کرد: افراد می‌توانند با انتخاب یک خانواده موردنظر ماهیانه حمایت‌های خود را برای کمک خود در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین داشته باشند.

وی بابیان اینکه چتر حمایتی ۵۲۲۸ حامی بر سر ۹۶۰ نفر از یتیمان استان سمنان است افزود: هر یتیم در طرح اکرام ایتام بیش از ۳۰۰ هزار تومان نقدی و ۶۰ هزار تومان غیر نقدی دریافت می‌کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز