برنا

ارسال ششمین محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۳:۲۹:۵۰
کد خبر: ۸۳۹۳۰۱
ارسال ششمین محموله کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده
ششمین محموله کمک‌های مردمی خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه کمک های غیر نقدی جمع آوری شده مبلغ ۲ میلیارد ریال است، گفت: ششمین محموله کمک‌های مردمی به ارزش یک میلیارد ریال به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

شهریاری افزود: این محموله شامل مواد شوینده، مواد غذایی، پتو، فرش و البسه است.

وی گفت: تاکنون ۴ میلیارد ریال از طریق صندوق‌ها و دستگاه‌های پوز مستقر در پایگاه جمع آوری کمک های مردمی هلال‌احمر برای سیل‌زدگان جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان افزود: ارسال 828 بسته مواد غذایی یک ماهه، دو هزار تخته موکت، 800 چادر امدادی، 2 هزار و 500 تخته پتو، اعزام نیروهای انسانی به استان‌های سیل‌زده را از جمله کمک‌های امدادی و مردمی خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده عنوان کرد.

شهریاری با بیان اینکه وسعت آسیب‌ها در مناطق سیل‌زده، ادامه کمک‌های مردم به این مناطق را ضروری کرده است، گفت: مردم می‌توانند کمک‌های خود از قبیل مواد غذایی، انواع کنسرو، لوازم بازی کودکان، پوشاک نو و اقلام بهداشتی را برای کمک به هموطنان سیل‌زده به جمعیت هلال‌احمر استان و یا پایگاه‌های مستقر در سطح استان تحویل دهند.

شهروندان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #112* و یا واریز به حساب 99999 به نام جمعیت هلال‌احمر نزد تمامی بانک‌ها و همچنین شماره کارت‌های 6104337999999996 نزد بانک ملت و 5894631850259730 نزد بانک رفاه کمک‌های نقدی خود را واریز نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز