معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان؛

۲۸ فضای خودکفایی اشتغال مددجویان کمیته امداد استان سمنان از باران‌های اخیر آسیب دید

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۳:۵۴
کد خبر: ۸۳۹۳۱۷
۲۸ فضای خودکفایی اشتغال مددجویان کمیته امداد استان سمنان از باران‌های اخیر آسیب دید
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان از آسیب به ۲۸ فضای خودکفایی اشتغال مددجویان کمیته امداد استان سمنان ناشی از بارش های اخیر خبرداد و گفت: تسهیلات اشتغال زایی مجدد جهت بازگردانی به چرخه تولید و کار به این طرح‌ها پرداخت می‌شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا خدابنده، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه باران های اخیر به برخی طرح های اشتغال و خودکفایی کمیته در مناطق روستایی کالپوش، میامی، امیرآباد، شهمیرزاد و بسطام آسیب وارد کرده است تصریح کرد: جهت حمایت و بازگردانی طرح های اشتغال به چرخه تولید و کار، علاوه بر تسهیلات اشتغال زایی مجدد، مساعدت جهت بهسازی و ساخت محیط های خودکفایی می شود.
 
وی با اشاره به اینکه ۲۸ محیط خودکفایی کمیته امداد استان سمنان در اثر باراندگی های اخیر آسیب دیده است خاطرنشان کرد: علاوه بر آسیب به این طرح ها ۱۳۵ راس دام سبک تلف شدند.
 
علیرضا خدابنده با بیان اینکه تا کنون ۱۰ تُن نهاده های دامی برای حمایت از مجریان طرح های اشتغال دامداری که برای تامین علوفه به علت بارندگی دچار مشکل شده بودند تصریح کرد: توزیع ۱۰ تن نهاده های دامی در مرحله بعد در دستور کار قرار دارد.
 
وی با اشاره به اینکه در سال جاری  ۱۳۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ایجادشده است خاطرنشان کرد: مددجویان کمیته امداد برای راه اندازی طرح های  اشتغال ایجادشده ۲۹ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده اند.
 
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان به فراگیری مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به مهارت های شغلی از طریق مراکز فنی و حرفه ای استان سنان خبر داد و گفت: سه هزارو ۵۰۰ نفر از کارآفرینان و مددجویان عرصه اشتغال مشاوره شغلی دریافت کردند.
 
شایان ذکر است، درآمد طرح های اشتغال مددجویان کمیته امداد استان سمنان در سال جاری به ۳۵ میلیاردو ۶۲ میلیون تومان رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز