سید عباس دانایی فرماندار شهرستان سمنان خبر داد؛

پایان خرداد ماه سال جاری آخرین مهلت برای انتقال کلیه انبارهای ضایعاتی به شهرک بازیافت

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۱:۳۶:۴۳
کد خبر: ۸۳۹۳۲۶
پایان خرداد ماه سال جاری آخرین مهلت برای انتقال کلیه انبارهای ضایعاتی به شهرک بازیافت
جلسه کمیته پسماند شهرستان سمنان به ریاست سید عباس دانایی فرماندار سمنان با موضوع ساماندهی انبارهای ضایعاتی سطح شهرستان در محل فرمانداری سمنان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سید عباس دانایی فرماندار سمنان در این جلسه با اشاره به هزینه ۵ میلیاردی برای تکمیل زیرساختهای شهرک بازیافت ،از نصب باسکول در آینده نزدیک در این شهرک خبر داد و افزود با توجه به ساخت انبار در ۱۵ قواره این شهرک از آمادگی واگذاری انبار و زمین به واحدهای جمع آوری ضایعات خبر داد.
او با اشاره به پیگیری های مکرر دستگاههای متولی برای ساماندهی انبارهای ضایعاتی از آخرین مهلت برای انتقال انبارها به شهرک بازیافت تا پایان خرداد ماه سال جاری خبر داد و افزود در صورت عدم تمکین واحدها نسبت به پلمپ واحد ، جمع آوری و مصادره کالاها بر اساس قوانین موجود اقدام خواهد شد.
دانایی کنترل مطلوب فعالیت های انبارها،مسائل زیست محیطی و عدم فعالیت افراد اتباع بیگانه غیر مجاز را از اهداف این اقدام عنوان و از آمادگی کامل دستگاههای متولی از جمله محیط زیست،صنعت معدن و تجارت،اتاق اصناف،جهاد کشاورزی،مرکز بهداشت و قوه قضاییه برای تحقق این امر خبر داد.
در پایان مقرر شد شهرداری سمنان نسبت به ارسال آخرین اخطار بصورت کتبی و نصب بنر اطلاع رسانی در اماکن فعالیت انبارها اقدام نمایدتا در صورت عدم تمکین در زمان مقرر بر اساس قوانین برخورد قانونی صورت پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز