قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان؛

بهره‌مندی ۱۶۰۰ کودک مبتلا به سوء تغذیه استان سمنان از سبد غذایی

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۱:۱۲:۴۵
کد خبر: ۸۳۹۷۹۲
بهره‌مندی ۱۶۰۰ کودک مبتلا به سوء تغذیه استان سمنان از سبد غذایی
قائم‌مقام و سرپرست حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۶۱۵ کودک مبتلابه سوء تغذیه استان از سبد غذایی در سال جاری بهره‌مند شدند، افزود: این اقدام در راستای محرومیت‌زدایی و جلوگیری از فقر و تغذیه سالم در این نهاد اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد شجاعان، قائم‌مقام و سرپرست حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد سمنان بابیان اینکه مادران  شیرده تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان نیز از سبد غذایی بهره‌مند شدند، افزود: در کمیته امداد تلاش شده تا برای جلوگیری از سوءتغذیه کودکان و بهبود درمان آنان  نگاه به این مادران نیز در اولویت قرار دارد تا از سوءتغذیه احتمالی کودکان جلوگیری شود.

سرپرست معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه میانگین دریافتی هر کودک مبتلابه سوءتغذیه در استان ماهانه ۹۵ هزار تومان است، ابراز داشت: ۱۶۰ میلیون تومان برای تهیه این سبدهای غذایی در سال جاری هزینه شده است.

شجاعان بابیان اینکه  برای جلوگیری از سوء تغذیه کودکان در بازه زمانی شش‌ماهه کودکان تحت حمایت این نهاد مورد پایش قرار می‌گیرند خاطرنشان کرد: کلاس و کارگاه‌های  آموزشی و طرح‌های پیشگیری برای این افراد برگزار می‌شود تا  این موارد بیماری را به حداقل کاهش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز