به دستور استاندار و همت خانه مطبوعات، سازمان صمت خراسان جنوبی:

خبرنگاران خراسان جنوبی اولین گروه گردشگری تخصصی معدن ایران

۱۳۹۸/۰۲/۰۹ - ۱۲:۱۸:۲۱
کد خبر: ۸۳۹۸۵۶
خبرنگاران خراسان جنوبی اولین گروه گردشگری تخصصی معدن ایران
رئیس کمیسیون تخصصی گردشگری معدن و سلامت خراسان جنوبی خبرداد: فردا اولین گروه گردشگران معدن به دستور استاندار و همت خانه مطبوعات و سازمان صنعت معدن و تجارت خراسان جنوبی به معادن شهرستان طبس اعزام خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از انجمن حرفه ای گردشگری استان خراسان جنوبی، مصطفی ملائی رئیس کمیسیون تخصصی گردشگری معدن و سلامت خراسان جنوبی از اعزام اولین گروه گردشگران تخصصی معدن به معادن شهرستان طبس خبرداد و بیان کرد: به دستور محمد صادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی و به همت خانه مطبوعات خراسان جنوبی اولین گروه گردشگران معدن که خبرنگاران هستند به معادن شهرستان طبس به مدت 2 روز اعزام و از معادن پتاس، و معادن زیرزمینی ذغال سنگ طبس بازدید خواهند کرد. وی با اشاره به اینکه گردشگری معدن برای اولین بار در ایران در خراسان جنوبی انجام می شود گفت: گردشگری معدن نوعی گردشگری ژئوتوریسم و به صورت تخصصی در اعماق زمین انجام خواهند شد. ملائی با تاکید براینکه گردشگری در دل زمین به عنوان گردشگری هیجان انگیز برای اولین بار در استان اجرایی خواهد شد افزود: اعزام خبرنگاران  می تواند به توسعه این نوع گردشگری و اقتصاد استان کمک شایانی کند.

گفتنی است پیشنهاد گردشگری تخصصی معدن برای اولین در نشسست خبری با محمد صادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی داده شده بود که وی بعد از یک ماه دستور اعزام خبرنگاران استان را برای معرفی بیشتر ظرفیت های معدنی طبس صادر کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز