نماینده ولی فقیه در استان سمنان؛

تقویت عقاید اسلامی وظیفه واحد عقیدتی سیاسی سپاه است

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۹:۱۳
کد خبر: ۸۴۰۴۷۱
تقویت عقاید اسلامی وظیفه واحد عقیدتی سیاسی سپاه است
نماینده ولی فقیه در استان سمنان :عقیده و عمل مهمترین ویژگی سپاه پاسداران در خدمت به مردم در عرصه های جهاد و خدمت رسانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛آیت الله سید محمد شاهچراغی در جمع مسئولان، فرماندهان، روحانیون، طلاب، مربیان و پاسداران عقیدتی سیاسی سپاه قائم(عج) استان با تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی سپاه گفت : یکی از وظایف بارز عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران ، تقویت عقاید اسلامی و تبلیغ عملی مبانی اسلام و انقلاب است.
وی اعتقاد راسخ و محکم به اعتقادات دینی و آرمان های والای انقلاب اسلامی را زمینه انسان سازی و شکل گیری روحیه خدمت خالصانه به مردم در سپاه ذکر کرد.
وی از مربیان و مدرسان عقیدتی سیاسی سپاه خواست تا علاوه بر مباحث نظری و بیانی، با ورود به عرصه های عملی به ترویج معارف اعتقادی و انقلاب بپردازند.
امام جمعه سمنان جهاد در راه خدا را مصداق اصلی عمل به عقیده دانست و تصریح کرد : جهاد اصغر نظیر حضور در دفاع مقدس، جهاد اکبر مانند مبارزه با هوای نفس، جهاد افضل مثل امر به معروف و نهی از منکر و جهاد کبیر یا همان استکبار ستیزی و تسلیم نشدن در مقابل دشمن باید در منش، اخلاق ، زندگی و کارکرد سپاهیان مشهود و ملموس باشد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان نیز در این دیدار با تشریح خدمات شاخص و تاثیر گذار طلاب و روحانیون در کنار پاسداران برای رسیدگی به امور سیل زدگان استانهای گلستان، لرستان و خوزستان گفت : از ابتدای امسال تاکنون 264 طلبه و روحانی استان سمنان در این مناطق خدمت رسانی کردند.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی آموزش های مستمر عقیدتی سیاسی پاسداران و سربازان و بسیجیان را در قالب حلقه های صادقین و صالحین و نشست های بصیرت افزایی یادآور شد و گفت : 100 مربی و هادی سیاسی در مجموعه سپاه و بیش از 500 مدرس در بسیج وظیفه برگزاری دوره ها و آموزش های سالانه را بر عهده دارند.

 

نظر شما