معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

کارگران در خط مقدم مبارزه با تحریم‌های ظالمانه هستند

۱۳۹۸/۰۲/۱۲ - ۱۵:۴۰:۵۲
کد خبر: ۸۴۱۲۳۵
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد بیان داشت: کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، یادواره گرامیداشت ‌چهارده هزار شهید جامعه کارگری و ۳۸۷ شهید کارگر استان با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "‌سیدمسعود عظیمی" سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و جمعی از مقامات و مدیران استان در حسینیه ثارالله یزد برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم تجلیل از مقام شهدا را بزرگداشت پایمردی، رشادت و شجاعت آنها دانست و گفت: شهدا در حقیقت نیاز به ‌تجلیل، یادبود و یادواره ندارند بلکه این ما هستیم که نیازمند شهدا و فرهنگ شهادت ‌می باشیم.

"احمد ترحمی" ادامه داد: برگزاری یادواره ‌چهارده هزا  شهید جامعه کارگری و ۳۸۷ شهید کارگر استان یزد در سال رونق تولید نشانه عزم جهادی جامعه کارگری در عرصه اقتصادی استان است.

وی افزود: کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی و مبارزه با تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

‌ترحمی خاطرنشان کرد: میراث شهیدان ما اخلاص، پایمردی، شجاعت، پاکدستی و دفاع از ارزش هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود ‌گفت: ما افتخار می‌کنیم که در اقتدا به حضرت امام حسین علیه السلام فرهنگ شهادت جهانی شده است و فرهنگ شهادت و فرهنگ حسینی میراث جاودانه امت واحد‌ه اسلامی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز