آغار توزیع شکر در استان/ قیمت زولبیا و بامیه در بازار اعلام شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۵ - ۱۰:۰۶:۴۱
کد خبر: ۸۴۲۱۰۳
آغار توزیع شکر در استان/ قیمت زولبیا و بامیه در بازار اعلام شد
معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان یزد گفت: سه هزار و ۵۰۰ تن شکر به استان یزد تعلق گرفته و سهمیه اقلام دیگری، چون برنج، روغن، مرغ به زودی ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، علی افشارپور معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با اشاره به  قیمت مصوب زولبیا و بامیه در شهرستان یزد، گفت: قیمت زولبیا و بامیه ممتاز هر کیلو ۲۰ هزار تومان، زولبیا و بامیه درجه‌یک هر کیلو ۱۵ هزار و ۵۰۰ و زولبیا و بامیه درجه‌دو هر کیلو ۱۱ هزار و ۵۰۰ مصوب گردیده است.

وی افزود: با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده با توجه به نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در این راستا اقلام اساسی ویژه در این ماه در نظر گرفته شده و توزیع می‌شود.

 افشارپور در حال حاضر سهمیه سه هزار و ۵۰۰ تنی شکر به استان یزد تعلق گرفته که توزیع آن در سراسر استان آغاز شده و سهمیه اقلام دیگری، چون برنج، روغن، مرغ و غیره نیز برای استان به‌ زودی ابلاغ خواهد شد.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه این سهمیه شکر برای مصارف صنف، صنعت و خانوار در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: با توجه به مصوبات تنظیم بازار استان این شکر بین واحد‌های تولیدکننده انواع محصولات شکری، واحد‌های صنفی با اولویت واحد‌های تولیدی زولبیا و بامیه و در فروشگاه‌های سطح استان برای خانوار توزیع می‌شود.

افشارپور، قیمت شکر برای واحد‌های تولیدی را سه هزار تومان و برای خانوار سه هزار و ۳۰۰ تومان اعلام کرد و ادامه داد: از واحد‌های تولیدکننده انواع محصولات شکری در استان در مقابل تحویل سهمیه شکر، قند و نبات گرفته شده و به قیمت تعیین شده در بین فروشگاه‌ها و واحد‌های مصرف‌کننده توزیع می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضر اقدامات لازم در راستای سهمیه اقلامی شامل برنج، روغن و خرما انجام شده و ظرف یک تا دو روز آینده این سهمیه به ما اعلام می‌شود.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرضه کالا‌ها آن را از طریق سامانه ۱۲۴ گزارش کنند تا از سوی بازرسان سازمان تعزیرات و سازمان صنعت معدن و تجارت به آن رسیدگی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز