استاندار یزد:

‌با تغییر نگاه به هنرستان ها، حمایت‌های زیرساختی لازم از این مراکز در استان انجام شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۸:۵۹:۵۶
کد خبر: ۸۴۳۳۷۳
استاندار یزد با حضور در جمع دانش آموزان هنرستان شهید رجایی با اشاره به مظلومیت هنرستان ها در کشور، بر تغییر نگاه و حمایت‌های زیرساختی از هنرستان های استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، "محمدعلی طالبی" در جمع دانش آموزان، اساتید و مدیران هنرستان شهید رجایی یزد گفت: اقدام شورای دانش آموزی استان که پس از ۳۰ سال فرصتی را فراهم نمود تا خاطرات شیرین بهترین دوران زندگی خود در این هنرستان را تجدید کنم، جای تشکر و قدردانی دارد.

استاندار یزد ادامه داد: یکی از بهترین خاطرات من حضور در این هنرستان، چهار سال تحصیل در محیطی بسیار خوب و آشنایی با افرادی بود که دوستی های پایدار و بسیار خوبی را موجب شدند و این خاصیت محیط های آموزشی هنرستان است.

وی افزود: به لحاظ درس و تحصیل، در مقطعی که هنرستان را برای ادامه تحصیل انتخاب کردم، احساسم این بود که بهترین انتخاب را داشته ام زیرا بر این باورم که باید در کنار تحصیل دروس مربوطه، یک رشته فنی را نیز یاد گرفت تا بتوان در زندگی به ا‌تکای آن، کسب درآمد نمود و از منظر اقتصادی، به جایگاه بهتری رسید.

عالی ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد: اگر این نگاه در جامعه ما حاکم بود و توجه لازم به هنرستان ‌ها می شد، قطعا شاهد حجم بیکاری امروز در کشور نبودیم و علاوه بر آن از نیروهای فنی تحصیل کرده در سراسر استان و کشور برخوردار بودیم که هم کمک بسیار خوبی به رشد و رونق تولید در کشور می کردند و هم بار بزرگی را از دوش خانواده ها، مردم و جامعه به خاطر فعالیت اقتصادی شان بر می داشتند.

"طالبی" با اشاره به مظلومیت هنرستان ها در کشور ‌بر ضرورت تغییر نگاه و حمایت‌های زیرساختی لازم از هنرستان های استان تاکید و اظهار امیدواری نمود تا با کمک مسئولان آموزش و پرورش استان بتوان حداقل این نگاه را در استان یزد تغییر داد و توجه بیشتری را به هنرستان ها و فراهم نمودن محیطی مناسب برای تحصیل علاقه مندان به رشته های فنی فراهم کرد.

استاندار یزد در پایان سخنان خود ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای همه معلمان سختکوش جامعه و به ویژه معلمان این هنرستان، اظهار امیدواری نمود تا دانش آموزان هنرستان شهید رجایی بتوانند در درس و کسب مهارت های فنی موفق باشند و به اتکای آن مدارج ترقی را طی کرده و با ادامه تحصیل در مراکز آموزش عالی، به خوبی ‌در جامعه نقش آفرین باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز