منبع بسیاری از تصمیمات نادرست در استان یزد به تهران باز می‌گردد

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۰:۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۴۳۴۴۲
منبع بسیاری از تصمیمات نادرست در استان یزد به تهران باز می‌گردد
رئیس کل بازرسی استان یزد با بیان اینکه منفعل عمل کردن در خصوص مشکلات و مسائل اشتباه است افزود: منبع بسیاری از تصمیمات نادرست در استان به تهران باز می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد ، حجت‌الاسلام اکبر طالبی چاهوکی در کارگروه تنظیم بازار استان یزد که در سالن موحدین استانداری یزد برگزار شد با تبریک به مناسب فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدواریم که بتوانیم در ماه مبارک رمضان از معنویات این ماه پر خیر و برکت استفاده کافی را ببریم.

رئیس کل بازرسی استان یزد در خصوص برگزاری هر چه بهتر جلسات تنظیم بازار در استان گفت: این جلسه تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ و اینکه باید به این‌گونه جلسات را به سمت تصمیمات جدی کاربردی و میدانی که بتوان در راستای عملی کردن آن اقدامات لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: همه اقشار مختلف جامعه نسبت به گرانی، بی بند و باری بازار و تفاوت قیمت‌ها ناراحتی دارند و تعارفی هم در این قضیه وجود ندارد و هیچ ربطی به یزد و مناطق دیگر دارد بلکه یک معضل کشوری است که مقداری از آن به وضعیت اقتصادی کشور، جنگ اقتصادی، تحریم‌ها و قسمت عمده آن به بی مدیریتی مرکز و دولت باز می‌گردد.

طالبی چاهوکی با بیان اینکه در استان یزد فعالیت‌های بسیار خوبی با توجه به وضعیت کم نیرویی که دارند صورت گرفته است افزود: بازدهی این فعالیت‌های خوب در بازار نصبی است که امری طبیعی است و وقتی آماری داده می‌شود که برخی از اجناس قیمت‌هایش از استان‌های همجوار کمتر و برخی هم بیشتر یک آمار کلی به ما می‌دهد که آن هم جای گلایه شدید ندارد ولی گرفتاری که در بحث بازار پیش آمده سبب نگرانی همگان می‌شود.

رئیس کل بازرسی استان یزد با اشاره به اینکه مقصر اصلی در بحث فساد اداری و تصمیمات نادرست، منبعش به تهران باز می‌گردد تصریح کرد: درست است که برخی از مشکلات از مرکز است ولی این به معنا نیست که ما در استان هیچ مشکلی نداریم و شرایط ایده آل و مناسب است.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص موارد و مشکلاتی که وجود دارد نباید به هیچ عنوان منفعل عمل کنیم خاطرنشان کرد: منفعل بودن در هر موضوعی امر اشتباهی است بلکه اگر موردی وجود دارد با تصمیمات جدی، دستگاه‌های ذی‌ربط ورود پیدا کنند و نسبت به رفع آن مشکل اقدامات لازم را انجام دهند.

طالبی چاهوکی با بیان اینکه کارهای عملیاتی و تصمیمات جدی‌تری باید در امور گرفته شود تصریح کرد: از امروز در خصوص بحث اتباع و شهرداری‌ها و بازارها نظارت بیشتری خواهیم داشت و کارگروه‌ها را فعال‌تر از گذشته خواهیم کرد تا اگر در بحث نظارت کم کاری بوده جبران شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز