رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد:

پرداخت ۵۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۸ طرح تولیدی اشتغالزا در استان سمنان

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۱:۳۲:۳۷
کد خبر: ۸۴۳۵۶۹
پرداخت ۵۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۸ طرح تولیدی اشتغالزا در استان سمنان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۶۸ طرح اشتغالزا در استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛بهروز اسودی در یکصد و چهل و سومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: در این جلسه با پرداخت تسهیلات به ارزش ۵۳۵ میلیارد ریال به ۶۸ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۱۳۱ نفر موافقت شد.

وی افزود: ۱۱۸ واحد صنعتی و ۴۶۹ واحد کشاورزی، حدود ۶۸درصد تسهیلات رونق تولید ۹۷ به ارزش ۷۵۱۹ میلیارد ریال را دریافت کرده اند که بخش صنعت ۶۴۵۷ میلیارد ریال و بخش کشاورزی ۱۰۶۲ میلیارد ریال از آن سهم می برند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به ثبت نام ۱۷۹۶ واحد تولیدی متقاضی دریافت تسهیلات رونق ۹۷ در سامانه بهین یاب اظهار داشت : در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه های تولیدی استان پرونده ۱۰۶۶ واحد متقاضی بررسی و جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده است و ۲۴۱ طرح تولیدی صنعتی و کشاورزی منتظر دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۹۳۰۰ میلیارد ریال هستند و پرونده آنها در بانکهای عامل است.

بهروز اسودی ادامه داد: در بخش رفع موانع تولید این کارگروه، مشکلات بانکی و تامین اجتماعی شش واحد تولیدی ایده پردازان نگین پارسیان، واحد تولیدی بیطرف، نمک سفید دانه ، نان بستنی طلوع فجر، پنجاب الکتریک و زغال سنگ البرز شرقی بررسی شد.

وی اضافه کرد: ارائه آخرین ابلاغیه ها و آئین نامه ها ، گزارش پایش و پیگیری تسهیلات، بحث در خصوص توزیع اعتبارات تسهیلات بین ۱۳ بانک عامل و گزارش عملکرد بانکهای عامل در پرداخت تسهیلات از دیگر دستور کار این نشست بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز