مربیان بدنسازی ۴ استان در قاب برنا خراسان جنوبی:

دوره مربیگری بدنسازی درجه ۳ شرق کشور در بیرجند / دوره مربیگری،پاورلیفتینگ، فیتنس و مربیگری بدنسازی درجه ۲ به زودی در بیرجند

۱۳۹۸/۰۲/۲۰ - ۱۷:۵۶:۳۴
کد خبر: ۸۴۴۳۱۳
دوره مربیگری بدنسازی درجه ۳ زیرنظرهیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان جنوبی در بیرجند به مدت یک هفته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری های برنا خراسان جنوبی،  دوره مربیگری بدنسازی درجه ۳  زیرنظرهیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان جنوبی در بیرجند به مدت یک هفته  برگزار شد.

این دوره  با حضور  ۹۵نفر متشکل از خانم ها و آقایان از تمامی شهرستان های استان و  از استان های همجوار خراسان شمالی ، رضوی و سیستان و بلوچستان برگزار شد .

لازم بذکر است این دوره با تدریس مدرسین رسمی  فدراسیون در دوبخش تئوری و عملی در حال برگزاریست و پس ازقبولی متقاضیان در  آزمون عملی و تئوری مدرک رسمی مربیگری درجه ۳ بدنسازی از طرف فدراسیون  به قبول شدگان اهدا خواهد شد .

همچنین دربخش داوری پرورش اندام منتظراعلام نتیجه ازطرف فدراسیدن بوده و  بزودی دوره  داوری پاورلیفتینگ درشهرستان بیرجند برگزار خواهد شد .هدف اصلی هیات بدنسازی در حوزه مربیان ؛ ارتقاء سطح علمی مربیان  با سمینارهای آموزشی تخصصی با دعوت ازبرترین مدراسن فدراسیون و برگزاری دوره های مربیگری فیتنس و مربیگری  بدنسازی درجه ۲  برای اولین بار درخراسان جنوبی زیرنظرهیات استان خواهد بود . 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز