میلیاردها ریال کالای قاچاق در آرادان کشف شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۵۶:۲۳
کد خبر: ۸۴۵۰۸۰
میلیاردها ریال کالای قاچاق در آرادان کشف شد
فرمانده انتظامی استان از کشف محموله 2 میلیارد و 100 میلیون ریالی کالای قاچاق در شهرستان آرادان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار "روح الامین قاسمی"بیان کرد: تحقق برنامه های جامع و سیاست های کلان ناجا در ارتقاء امنیت اقتصادی به طور ویژه در دستور کار قراردارد و از همین رو پلیس با هرگونه فعالیت غیرمجاز و خارج از شبکه به خصوص در زمینه قاچاق کالا برخورد می کند.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان آرادان نیز در همین راستا و با تشدید طرح های پیشگیرانه و مقابله ای خود به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

سردار قاسمی به عدم ارائه مدرک و یا اسناد قانونی توسط راننده خودرو اشاره کرد و گفت: در بررسی های بعدی از این کامیون 218دستگاه لوازم صوتی تصویری، 260 قلم انواع لوازم آرایشی بهداشتی و 1176 شیشه نوشابه های انرژی زای قاچاق کشف شد.

این مسئول انتظامی ارزش ریالی این محموله را برابر نظر کارشناسان امر 2 میلیارد و 100 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: کالای کشف شده از پایتخت  به مقصد مشهد بارگیری شده بود.

فرمانده انتظامی استان سمنان از تکمیل پرونده و انتقال محموله به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان آرادان خبرداد و گفت: برای فرد متخلف از سوی مرجع قضائی 10 میلیارد ریال وثیقه تعیین شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز