قدردانی لرستانی ها از نظام مهندسی کشاورزی یزد

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۰۸:۱۷
کد خبر: ۸۴۵۵۴۴
قدردانی لرستانی ها از نظام مهندسی کشاورزی یزد
بنر تشکر اهالی استان لرستان به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، این اقدام در پی ارسال کمکهای جمع آوری، خریداری و همچنین تخصیص داده شده توسط این سازمان بر اساس ضروری ترین اقلام صورت گرفت.

پیش از این سازمان نظام مهندسی کشاورزی  و منابع طبیعی استان یزد طی اطلاعیه ای از اعضاء شورا و سازمان و بهره برداران خود خواسته بود تا در حرکتی انسان دوستانه و خداپسندانه به یاری مردم عزیز سیل زده در مناطق لرستان بشتابند که طی آن با بررسی و مطالعه این سازمان، اقلام ضروری و موثر طی محموله هایی به مناطق سیل زده گان استان لرستان ارسال شد.

مهندس خلف باغی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی  و منابع طبیعی استان یزد، ابراز همدردی و همبستگی در این شرایط را امری مهم و وظیفه انسانی دانست و گفت: جا دارد از تمام همکاران و اعضایی که در جمع آوری کمک های اهدایی یاریگر بوده و همچنین اعضای شورا که بخشی از حق الزحمه جلسات و کارمندان بخشی از حقوق ماهیانه خود را به این امر اختصاص داده اند تقدیر و تشکر شود .

وی اظهار داشت: در این کمکها سعی شد تا اقلامی که کمتر در کمک ها به آن توجه میشود و نیاز ضروری هر خانواده می باشد مانند( دستمال کاغذی، صابون، پدبهداشتی، لباس زیر، نخ و سوزن و...) تهیه شود.  

خلف باغی خاطرنشان ساخت: کمکهای نقدی بالغ بر ۲۵ میلیون تومان و کمکهای غیرنقدی و اقلام بهداشتی جمع آوری گردید که بخش عمده ای از آن را به خرید اقلام مورد نیاز اختصاص داده و در مرحله اول  به مناطق سیل زده پلدختر و معمولان ارسال گردید و مبلغ باقی مانده، اقلامی تهیه و جهت ارسال به سازمان هلااحمر تحویل داده خواهد شد.

 

نظر شما