امروز صورت گرفت:

اولین جلسه ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی برگزار شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۷:۱۲:۵۴
کد خبر: ۸۴۶۰۲۲
اولین جلسه ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی برگزار شد
اولین جلسه ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی این نشست به منظور برنامه ریزی لازم در راستای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به ریاست ناصر خوش خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان و با حضور مسئولان و اعضای ستاد انتخابات استان در محل دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه با اشاره به تاثیرگذار بودن فضای عمومی کشور در روند برگزاری انتخاباتی باشکوه و با مشارکت بالای مردم گفت: همه افراد و دست اندرکاران انتخابات باید اصل بی طرفی را رعایت کنند و مر قانون را سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار دهند.
خوش خبر، در راستای نیازسنجی امکانات شهرستان ها، به فرمانداران و بخشداران سراسر استان تاکید کرد: ضمن برآورد امکانات و نیازهای خود، نارسایی ها و مشکلات فراروی انتخابات آتی را به منظور اتخاذ تدابیر لازم به ستاد انتخابات استان اعلام کنند.
این گزارش حاکیست در ادامه مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی و دبیر ستاد انتخابات استان نیز گزارشی از اقداماتی که در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه انجام شده، ارائه کرد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند، 11 شهرستان و چهار حوزه انتخابیه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز