مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد:

هیات های ورزشی برای درخشش در المپیاد استعدادهای برتر و ارتقاء رتبه سال گذشته تلاش کنند

۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۱:۱۸
کد خبر: ۸۴۷۲۴۹
هیات های ورزشی برای درخشش در المپیاد استعدادهای برتر و ارتقاء رتبه سال گذشته تلاش کنند
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با تاکید براینکه همه باید برای ارتقاء ورزش استان یزد که وظیفه اصلی ماست تلاش کنیم گفت: هیات های ورزشی برای درخشش در المپیاد استعدادهای برتر و ارتقاء رتبه سال گذشته برنامه ریزی و تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مسعود شریعتی در نشست با روسا ، دبیران و نایب رئیس بانوان هیات ورزشی استان یزد گفت: افتخاری است که نصیب من شده تا خدمتگزار ورزش استان یزد باشم و افتخار می کنم برای خدمت به مردم چراکه استان یزد دارای پتانسیل و ظرفیت های خوبی است و می توانیم با همکاری و کمک هم برای اعتلا و توسعه ی ورزش استان گام برداریم و باید از همه ظرفیت های موجود بهره لازم را ببریم.

وی افزود: یکی از رویدادهای مهم و حائز اهمیت پیش رو المپیاد استعدادهای برتر است که سال گذشته با عملکردی فوق العاده بالاتر از استان های پرجمعیت و مدعی توانستیم در رده ششم قرار بگیریم که برای ارتقاء این جایگاه نیاز به کار و تلاش مضاعف است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: قطعا امسال رقابتی سخت تر از سال گذشته در المپیاد استعدادهای برتر خواهیم داشت و برای همین نیاز است با برنامه ریزی و تلاش زمینه درخشش دوباره ورزشکاران را فراهم کنیم.

شریعتی تاکید کرد: یکی از نکات مهم رها نکردن ورزشکارانی است که در المپیاد استعدادهای برتر خوش درخشیدند و هیات ها باید مستعدین را زیرنظر داشته و قهرمان پروری را با جدیت دنبال کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سند توسعه ورزش راهبرد و چشم انداز ورزش استان است خاطرنشان کرد: بعضی از هیات های ورزش با توجه به گذشت دو ماه از سال جدید هنوز برنامه عملیاتی و تقویم سالیانه خود را ارائه نکردند که انتظار میرود روسا و دبیران هیات های ورزشی نسبت به ارائه آن اقدام کنند.

وی بیان داشت: وقتی مسئولیتی را پذیرفتیم وظیفه داریم تلاش کنیم و نسبت به رفع مسائل و مشکلات موجود اقدام نموده و جوابگوی جامعه هدف خود باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد  با اشاره به اینکه برای اعتلا و پیشرفت ورزش استان به یک کار تیمی و گروهی نیاز است گفت: هیئت های ورزشی طبق یک برنامه ورزشی، موضوع استعدادیابی ،و آموزش،ورزش همگانی،ورزش قهرمانی و ورزش بانوان و میزبانی مسابقات را در اولویت کار خود قرار دهند و با فدراسیون ها نیز بیش از پیش ارتباط و تعامل در جهت توسعه ورزش استان برقرار کنید.

شریعتی در ادامه بر توجه به ورزش بانوان تاکید و اضافه کرد: ورزش بانوان باید مورد توجه و جزء اولویت های هیات های ورزشی باشد و مسئولین هیات ها موظفند 30 درصد از بودجه های تخصیص به هیات ها به بحث بانوان اختصاص دهند و قطعا هزینه های مضاعف و جداگانه برای ورزش بانوان در نظر گرفته می شود که امیدوارم در رونق و توسعه ورزش بانوان گام بلندی برداشته شود.

وی در ادامه به نقش بی بدیل و محوری روابط عمومی ها در هیات های ورزشی گفت: روابط عمومی ها می توانند در انعکاس عملکرد ورزش استان نقش مهمی داشته باشند و شیوه و روش اطلاع رسانی اخبار ورزشی باید به گونه ای طراحی شود که در جامعه نفوذ کند و اثرگذاری آن بر مردم مشهود باشد از این رو تقویت روابط عمومی ها در چهار حیطه ورزشی تعلیم و تربیتی، همگانی، حرفه ای و قهرمانی حائز اهمیت است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با کمک و همکاری همه ورزش استان را به جایگاهی که لایق است برسانیم زیرا جامعه و جوانان ما نیاز به شور و نشاط دارند.

در این نشست سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش این اداره کل گزارش  و توضیحاتی در خصوص تقویم سالیانه ، ارزیابی هیات های ورزشی ، بیمه ورزشکاران سازمان یافته و المپیاد استعدادهای برتر ارائه کرد.

روسا، دبیران و نایب رئیس بانوان هیات های ورزشی هم به بیان سوالات ، مسائل و مشکلات خود در حوزه های مختلف پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز