حادثه برای پرواز تبریز به تهران

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۰:۴۹:۴۸
کد خبر: ۸۴۷۸۶۳
حادثه برای پرواز تبریز به تهران
مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: 5 دقیقه بعداز خروج هواپیمای حامل مسافران از فرودگاه بین‌المللی تبریز، تیکاف دوباره به این فرودگاه داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مصطفی صفایی از فرود اضطراری یک فروند هواپیمای خط تبریز به تهران در این فرودگاه خبر داد و اظهار داشت: خلبان پرواز ۵۶۰۷ تبریز به تهران شرکت هواپیمایی آتا پس از برخاستن از باند فرودگاه شهید مدنی تبریز با اعلام حالت اضطراری، درخواست بازگشت به فرودگاه را کرد که مورد پذیرش قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تشخیص طولانی بودن زمان رفع نقص هواپیما، مسافران این پرواز به فرودگاه انتقال و هواپیما نیز به پارکینگ هدایت شد.

صفایی زمان این پرواز را ساعت ۱۱:۳۰ اعلام کرد و گفت: ۵ دقیقه بعداز خروج هواپیمای حامل مسافران از فرودگاه بین‌المللی تبریز، تیکاف دوباره به این فرودگاه داشت.

صفایی بااشاره به لغو پرواز تبریز تهران تاکید کرد: برای مسافران پرواز ۵۶۰۷، پرواز ساعت ۱۶ بعداز ظهر به عنوان پرواز جایگزین پیشنهاد شد و مسافرانی هم که تمایل نداشتند اقدام به لغو بلیت کردند.

این مقام ارشد استان در حوزه حمل و نقل هوایی یادآور شد: این اولین مورد طی امسال از پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز است که مجبور به لغو پرواز شده که شرکت‌های هواپیمایی ملزم به جبران خسارت مسافران در موارد این چنینی هستند./ مشرق

نظر شما