با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی کشور :

عملیات اجرایی اتصال فردوس به شبکه ریلی کشور آغاز شد

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۳۸:۳۲
کد خبر: ۸۴۸۸۸۳
عملیات اجرایی اتصال فردوس به شبکه ریلی کشور آغاز شد
عملیات اجرایی اتصال فردوس در خراسان جنوبی به شبکه ریلی کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی عملیات اجرایی اتصال فردوس در خراسان جنوبی به شبکه ریلی کشور با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور آغاز شد

در حاشیه آغاز این طرح که با حضور معاون استاندار خراسان جنوبی و نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد،

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل کشور در جمع خبرنگاران گفت: عملیات اجرایی این طرح به طول 71 کیلومتر و با اختصاص 101 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد.
خیرالله خادمی افزود: عملیات اجرایی این طرح از ایستگاه جزین در کریدور ریلی مشهد - بافق جدا می شود و در مسیر نسبتا هموار به شهرستان فردوس می رسد که از جاده های روستایی و مزارع به صورت روگذر عبور خواهد کرد.
وی اظهار داشت: ایستگاه های فرعی در این مسیر در نظر گرفته شده که اولین ایستگاه در کیلومتر 24 و دومین ایستگاه در کیلومتر 56 احداث خواهد شد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در مجموع برای زیرسازی این طرح 101 میلیارد تومان و برای روسازی 150 میلیارد تومان هزینه خواهیم کرد و زمان اجرای این طرح 42 ماه است.
وی یکی از برنامه های دولت را احداث شبکه های ریلی در شرق کشور عنوان کرد و افزود: در اجرای کریدور شامل به جنوب، استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی به هم متصل می شوند که بزرگترین شبکه ریلی کشور محسوب می شود و امیدواریم با پیگیری های خوب این کریدور را به نتیجه برسانیم.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز