واکنش مجمع جوانان خراسان جنوبی نسبت به استیضاح وزیرورزش و جوانان کشور:

مخالف استیضاح وزیر هستیم / دعوت از نمایندگان مجلس استان برای جلوگیری از استیضاح / خودزنی نکنیم

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۲۰:۵۳:۲۲
کد خبر: ۸۴۹۸۷۴
مخالف استیضاح وزیر هستیم / دعوت از نمایندگان مجلس استان برای جلوگیری از استیضاح / خودزنی نکنیم
دبیر مجمع جوانان خراسان جنوبی در گفتگو با برنا خراسان جنوبی با تاکید براینکه اکنون کشورایران در جنگ اقتصادی به سر می برد عنوان کرد: کشورهای استکباری با هجمه رسانه ای فوق سنگین جوانان ایران را هدف گرفتند و استیضاح متولی امور جوانان و ورزش کشور به صلاح نیست چرا که این موضوع در شرایط جنگ خودزنی محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، در چند ماه اخیر و به ویژه در چند روزگذشته استیضاح وزیر ورزش و جوانان در مجلس و کشور شتاب بیشتری گرفت که موافقان و مخالفان خودش را داشت.

در همین راستا با به گوش رسیدن خبر استیضاح وزیر ورزش و جوانان کشور؛ مجمع جوانان خراسان جنوبی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و رسما حمایت خودشان و مخالفتشان را از استیضاح مسعود سلطانی فر متولی ورزش و جوانان کشور اعلام کردند.

مرضیه شهریاری دبیر مجمع جوانان خراسان جنوبی در گفتگو با برنا خراسان جنوبی با تاکید براینکه اکنون کشورایران در جنگ اقتصادی به سر می برد عنوان کرد: کشورهای استکباری با هجمه رسانه ای فوق سنگین جوانان ایران را هدف گرفتند و استیضاح متولی امور جوانان و ورزش کشور به صلاح نیست.

وی بیان کرد:  در بیانیه دوم انقلاب که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شد جوانان و رسیدگی به آنها جزء اولویت ها است که سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان تاکنون این موضوع را به خوبی انجام داده اند و مجمع جوانان خراسان جنوبی از ایشان حمایت و مخالف استیضاح است.

وی با اشاره به اینکه  یکی از کارهای مهم وزیر که سمن ها چندین سال شده منتظر آن بودند اخذ شناسه ملی است افزود: نامه ای که وزیر محترم به تمامی استانداران مبنی بر همین موضوع ارسال کردند دلگرمی زیادی برای سمن ها و جوانان فعال در این حوزه بوده است.

مرضیه شهریاری با بیان اینکه برای اولین بار در تاریخ ایران مجمع ملی جوانان به دستور وزیر زیرنظر معاونت جوانان تشکیل شده است خاطرنشان کرد: اکنون که این مجمع دارای برنامه های زیادی است که از طریق وزارتخانه پیگیری می شود هر نوع تغییر در وزارت ورزش و جوانان به ویژه سکاندار آن موجب تغییر در برنامه ها و حذف برخی از آنها باسیاست های روز می شود. 

دبیرمجمع جوانان خراسان جنوبی از نمایندگان مردم خراسان جنوبی درمجلس شورای اسلامی خواست تا با استیضاح وزیر ورزش و جوانان مخالفت کنند و از نمایندگان دیگر استان ها را هم نسبت به این موضوع آگاه کنند.

وی با تاکیدبراینکه یکی از اولویت های وزارت ورزش و جوانان؛ احیا سازمان ملی جوانان است گفت: اکنون با تغییر وزیر امکان دارد تا این طرح لغو شود و برکناری سلطانی فر به صلاح جوانان نیست.

 

 

 

 

نظر شما