نداشتن مجوز زیست محیطی سد تنگ سرخ بویراحمد

۱۳۹۸/۰۳/۱۸ - ۱۴:۳۰:۰۷
کد خبر: ۸۵۵۰۸۰
نداشتن مجوز زیست محیطی سد تنگ سرخ بویراحمد
‌مدیرکل محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از نداشتن مجوز زیست محیطی سد تنگ سرخ بویراحمد خبر داد.

 

‌به گزارش گروه استان های برنا؛ "محسن جعفری نژاد بسطامی" در جمع خبرنگاران افزود: فعالیت سد تنگ سرخ از حدود ۱۰ سال پیش آغاز شده اما هنوز مجوز نهایی زیست محیطی را نگرفته است.

وی اظهار کرد: یک سری از ایراداتی در ارزیابی سد تنگ سرخ وجود دارد که قرار شد وزارت نیرو جهت اخذ مجوز زیست محیطی این سد اصلاحات لازم را انجام دهد.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کلیات سد مشکلی ندارد اما ارتفاع سد باید کاهش یابد تا مجوز نهایی زیست محیطی این سد صادر شود.

جعفری نژاد بسطامی در خصوص ریختن فاضلاب گاوداری بنیاد جانبازان در شهرستان بویراحمد به رودخانه بشار نیز گفت: براساس آخرین بازدیدهای صورت گرفته از گاوداری بنیاد جانبازان هیچ‌گونه تخلیه فاضلاب به رودخانه بشار ندارد، بلکه در حوضچه‌های خود تخلیه می‌شود.

وی ادامه داد: سیستم فاضلاب این واحد دامپروری کامل نیست که برای تکمیل و استانداردسازی سیستم فاضلاب یک مهلتی داده شده است.

مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با وضعیت موزه تاریخ طبیعی استان عنوان کرد: عملیات اجرایی این موزه از حدود سال ۸۶ با اعتبار اولیه ۴۰۰ میلیون تومان آغاز شد که پس از اضافه شدن بخشی دیگر به آن نیاز به اعتبار بیشتر داشت و به علت کمبود اعتبار بلاتکلیف ماند و تاکنون اقدام خاصی در این خصوص صورت نگرفته است.

جعفری نژاد بسطامی با بیان اینکه این موزه پس از حدود ۱۲ سال ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت گیاهی و جانوری بالایی دارد و کمبود این موزه بسیار احساس می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز