هواشناسی هشدار داد؛

گرد و غبار از امروز مهمان کهگیلویه و بویراحمدی ها

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۲:۰۵
کد خبر: ۸۵۹۸۹۸
گرد و غبار از امروز مهمان کهگیلویه و بویراحمدی ها
سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود گرد و غبار طی امروز عصر تا پایان روز شنبه در اکثر نقاط استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های برنا؛ «ولی بهره‌مند» گفت: بررسی نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر و اوایل شب شدید پیش بینی می شود. 

وی اظهارکرد: بر این اساس از بعداز ظهر امروز چهارشنبه، 29 خرداد ماه تا پایان روز شنبه در اکثر نقاط استان نفوذ گرد و غبار دور از انتظار نیست.

سرپرست اداره پیش بینی هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: افراد سالمند، کودکان، زنان باردار، بیماری‌های قلبی عروقی و ریوی و تمام افراد حساس در شرایط فعلی آلودگی هوا در اماکن مسقف حضور داشته باشند و از عبور و مرور حتی‌المقدور پرهیز کنند . همچنین افراد برای حضور در سطح شهر نیز از ماسک‌های استاندارد استفاده کنند تا شرایط بهبود پیدا کند. 

بهره مند اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منطقه امامزاده جعفر در شهرستان گچساران با دمای 41.8 درجه سانتیگراد و شهر دوگنبدان با دمای 41.2درجه سانتیگراد گرمترین و سی سخت با دما ۱۴.۲سانتیگراد خنک ترین نقطه استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز