واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری

۱۳۹۸/۰۳/۲۹ - ۰۹:۱۱:۲۰
کد خبر: ۸۵۹۹۰۰
واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی چهارمحال و بختیاری
به صورت نمادین با حضور معاون امور مشارکت‌های مردمی مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی امور مجلس سازمان بهزیستی کشور 80 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان واگذار شد.

به گزارش گروه استان های برنا؛ معصومه محمدی، با اشاره به طرح تامین مسکن خانواده‌های دارای حداقل دو معلول و بیشتر، اظهار کرد: سهم استان در این طرح، ساخت و واگذاری 50 واحد مسکن شهری و 233 واحد مسکن روستایی است. 

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به آمار واگذاری این واحدها به مددجویانِ جامعه هدف، تصریح کرد: از سال 95 تا کنون، حدود 16 باب از واحدهای مسکونی شهری آماده و به مددجویان واگذار شد، ضمن اینکه 60 واحد مسکن روستایی نیز آماده واگذاری به متقاضیان واجد شرایط روستایی است. 

محمدی با بیان اینکه مابقی واحدهای مسکونی شهری و روستایی در مرحله ساخت هستند، گفت: این واحدها در مراحل مختلف ساخت اعم از فونداسیون، دیوار کاری، نازک‌کاری و ... هستند و به مرور به مددجویان واگذار خواهند شد. 

مدیر کل بهزیستی استان به تسهیلات اعطایی به خانواده‌های دارای یک معلول اشاره و خاطرنشان کرد: این خانواده‌ها پس از شناسایی، جمع‌آوری اطلاعات و طی مراحل کارشناسی با حضور مددکاران، تا سقف 10 میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض دریافت می‌کنند، ضمن اینکه در زمینه تعمیر و انشعابات منزل نیز تسهیلاتی به آن‌ها تخصیص می‌یابد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز